myHerb

אבקת מזונות-על ירוקים: תוסף חיוני לשגרה היומית

במהלך השנים האחרונות, אבקת משקה של מזונות-על ירוקים הפכה פופולרית יותר ויותר. לפניכם היתרונות הבריאותיים שהיא יכולה להביא. באופן מסורתי, רשויות הבריאות ממליצות לנו לצרוך לפחות 5 מנות של פירות וירקות ביום, אך רק אחוז קטן של אנשים עושים זאת – פחות מאחד מכל חמישה על פי דו”ח משנת 2017. מדוע להשתמש במזונות הירוקים?

העובדה כי רק 18% מאיתנו צורכים 5 מנות של פירות וירקות ביום. וזהו מצב מטריד, שכן מחקרים מראים כי צריכת כמויות גדולות יותר של פירות וירקות משמעותית מפחיתה את הסיכון שלנו למחלות, במיוחד סוגים מסוימים של סרטן. עם זאת, עבור אנשים רבים המחשבה על צריכת כמויות גדולות של פירות, במיוחד ירקות – לא אטרקטיבי במיוחד עבורם – ומכאן קמה הפופולריות של אבקות משקה של מזונות-על ירוקים. מנה אחת מדי יום של מזונות-על ירוקים, מקבילה ל- 3 עד 5 מנות של ירקות ופירות.

היתרונות שבשימוש באבקות ירוקות

היתרונות שבשימוש באבקות Superfood (מזונות-על) ירוקים הם משמעותיים ומהווים יתרון עבור אלה המבקשים לשמור על בריאות טובה ועל אורח חיים בריא ואנרגטי, כמו גם עשוי לעזור לאלה הסובלים מעודף משקל, תזונה ירוקה תעזור לגופם להתאושש ממחלה. המרכיבים של אבקות מזונות-על ירוקים משתנים ממוצר למוצר. בדרך כלל כוללים אבקות דשא, דגנים, כגון דשא חיטה ועשב שעורה, ספירולינה, כלורלה, ירקות ירוקים, פירות ים ועשבי תיבול נבחרים אשר כוללים תכונות נוגדות חמצון בזכות ה- Phytochemicals.

אבקת מזונות-על ירוקים
אבקת מזונות-על ירוקים

המאפיינים העיקריים של תוספים ירוקים אלו הם:

1. מסייע בהרזיה וחיטוב – מזונות-על ירוקים ידועים ביכולתם לסייע לאנשים להשיל שומן ולהתחיל לנהל אורח חיים בריא. ההרזיה מגיעה משני דרכים: 1. דיכוי התיאבון 2. ניקוי וחידוש תאי הגוף תוך שריפת שומנים.

2. אלקליזציה – מסייעים בהפחתת החומציות בדם וברקמות ומחדשים את תאי הגוף.

3. מסייעים לדם בריא – אבקות מזונות-על ירוקים הן בעלות תוכן כלורופיל גבוהה. לכלורופיל יש מבנה כימי דומה לדם, ההבדל היחיד הוא שכלורופיל יש מגנזיום במרכז, בעוד בדם יש ברזל. דם בריא מסייע לשפר את העברת החמצן דרך הגוף.

4. מפנים רעלים מהגוף – עשירים בכלורופיל אשר מסייע לפנות ולחסל רעלים בגוף.

5. הם מכילים נוגדי חמצון – אשר מסייעים לנטרל רדיקלים חופשיים מזיקים.

6. עשירים בויטמינים ומינרלים – ואספקת מגוון רחב של אלקטרוליטים, אשר מסייעים לתפקוד ברמת התא.

7. מספקים את הגוף עם Phytonutrients – (תרכובת ביואקטיבית מן הצומח שנחשבת מועילה לבריאות) מחקרים רבים מראים כי למרכיבים אלו יש השפעה חיובית ביותר על מערכת החיסון.

Sulforaphane, מרכיב המצוי באבקות נבטי ברוקולי, מניב תוצאות מבטיחות לבריאות הלב וכלי הדם, להגנה מפני סוגים מסוימים של סרטן וטיפול בהפרעות עיכול. מזונות-על ירוקים באבקות הם דרך מצוינת להתחיל את היום. כמוסה אחת בבוקר על בטן ריקה, וכבר תרגישו יותר חיים ואנרגטיים.

רכישת מזונות-על ירוקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top