myHerb

איך לפתוח את העין השלישית

העין השלישית ידועה כשער למצבי תודעה מורחבים יותר. היא עשויה לסמל לסירוגין מצב של הארה. במסורות הרוחניות המזרחיות והמערביות, העין השלישית ידועה בשם “העין הפנימית”; המושג המיסטי והאזוטרי מתייחס לצ’אקרה.

שימו לב: אם באתם בניסיון להסב נזק לאתר בעקבות התוכן, תפנו לעוד אלפי בלוגים דומים. אין לכם מה לחפש כאן.

העין השלישית קשורה לחוש השישי, לחוויות חוץ-גופניות, לחזיונות ותחושה מוקדמת. אנשים בעלי עין שלישית מפותחת קרואים בשם “הרואים”.

איך תפתח/י את העין השלישית שלך?

  • הימנעות מפלואוריד (למשל, רצוי להשתמש במשחות שיניים ללא פלואוריד)
  • דיאטה עתירת מזונות-על, דגנים מלאים, אגוזים, פירות וירקות, צמחי מרפא ו/או פטריות מרפא ונטולת חומרים משמרים ומלאכותיים
  • להיות באור השמש לפחות כמה דקות ביום (מסורות עתיקות מקשרות קרני אור השמש לעין השלישית)
  • להימנע ממזון מרוסס, מעובד ומלאכותי
  • להשתדל לצרוך אורגני
  • מדיטציה, מוזיקה ואמנות
  • להתחבר לעצמך, להכיר את התת מודע

מהי העין השלישית?

בלוטת האצטרובל היא בלוטה בצורת פרי עץ האורן, הממוקמת במוח ליד ההיפותלמוס. הידועה גם כ”העין השלישית”, נחשבת לאיבר שמקשר אותנו לאור העליון. משמעותה מופיעה בכל תרבות עתיקה בעולם. לדוגמה, בפילוסופיה האיורוודית, העין השלישית מיוצגת על ידי הצ’אקרה של אג’נה ובמצרים הקדומה, הסמל של העין של הורוס משקפת את המיקום של בלוטת האצטרובל בפרופיל של הראש האנושי. העין השלישית קשורה לבהירות, ריכוז, דמיון ואינטואיציה.

העין השלישית
העין השלישית בתרבויות עתיקות ובעולם המודרני

חשיבותה של העין השלישית

העין השלישית היא הפתח לכל האלמנטים הרוחניים – טלפתיה, חושית, חלומות צלולים, חזיונות, אינטואיציה. האשליה של ההפרדה בין העצמי והרוח מתמוססת כאשר העין השלישית נדלקת. דרכי ההוויה המטפיזיות קשורות לעין השלישית, כגון איך להיות ער בחלום, ללכת בין המציאות ולעלות על המגבלות האנושיות.

סימנים לפתיחת העין השלישית

החלומות שלך הופכים חיים יותר ואתה יכול לזכור אותם טוב יותר. אתה מרגיש שלו יותר, מרגיש אנשים ביתר קלות. לעתים קרובות יש לך חוויות של דז’ה וו. יש לך חזיונות / רואה דברים שאחרים לא. אתה הופך להיות יצירתי יותר ואתה מלא רעיונות יצירתיים. אתה מרגיש משהו לפני שזה הולך לקרות. אתה יודע מה המטרה שלך בחיים האלה. אתה מרגיש מודרך. אתה מרגיש רגשות של אנשים אחרים. אתה רואה הילות. לעתים קרובות יש לך תחושת בטן (אינטואיציה).

קרני השמש והעין השלישית

“Sun Gazing” הוא תרגול עתיק המשמש לסיוע בפתיחת הצ’קרה / העין השלישית ושיפור יכולות מנטליות. Sungazing הוא תהליך של בהייה בשמש במהלך הזריחה או השקיעה. במהלך הזמן הזה, האור הנפלט מהשמש אינו חזק כמו בצהריים, מה שהופך את ההתבוננות לבטוחה יותר.

לתת לאינטואיציה לפרוח

ברגע שתתחיל לעבוד עם העין השלישית שלך, תתחיל לקבל הודעות הדרכה וחזיונות. בשאיפה שתקבל את האומץ לעקוב אחר האינטואיציה שלך שרק תלך ותגדל.

התוכן לעיל איננו נועד לקבוע עובדות ומפורסם באופן חופשי ברחבי הרשת בשפה האנגלית. זהו תרגום למאמר השייך לרעיון תנועת הניו אייג’. שימוש במידע המופיע לעיל הוא על אחריות הקורא בלבד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top