myHerb

אם אתם רוצים “מורה”, נסו מפל מים! או פטרייה, או שממה הררית, או חוף ים מוכה ברקים

אם אתם רוצים “מורה”, נסו מפל מים! או פטרייה, או שממה הררית, או חוף ים מוכה ברקים

אם אתם רוצים “מורה”, נסו מפל מים! או פטרייה, או שממה הררית, או חוף ים מוכה ברקים

השתעבדנו זמן רב מידי לאידיאולוגיות שהועברו באופן היררכי והתבססו על ניכור וריחוק קיצוניים. על זה המדע נשען עכשיו – ניכור וריחוק. מה שאנחנו צריכים לעשות זה לחזק את החוויה האישית שלנו.

שמה נכנסים לתמונה הצמחים הפסיכדליים. כי “אזרחים” לא משתמשים בסמים כי זה לא “חוקי”. גם בובות על חוט לא משתמשות, גם רובוטים לא. אף אחד מהדימויים המכניים שיודעים ל”התנהג בהתאם” של האנושות לא משתמשים בסמים. ל”התפרע” זה חטא גדול.

כשהאגו חטא

למעשה, זה אפילו נחשב לחטא הראשון, תוכלו לראות אותו בסיפור “גן העדן”. אדם וחווה התפרעו. ואז הם וכל השושלת שלהם נזרקו החוצה מגן העדן אל תוך הכאוס של ההיסטוריה. מעניין לקרוא בסיפורי בראשית למה זה קרה.
“כי יודע ה’ כי ביום אכלתם ממנו ונפקחו עיניכם והייתם כאלוהים”. האנשים יהפכו להיות כמו ה\’. אם הם יוכלו מהפירות של עץ הדעת. אני מציע לכם שזה בדיוק מה שכדאי לנו לעשות . ושה- “אלוהים” הזה הוא קולה של ההיררכיה. קולו של הפטרנליזם – האגו הזכרי, שמייצג את דמותו של האלוהים הקשוח והדומיננטי שעומד ביסודות הדת המונותאיסטית.

הניחושים הטובים ביותר הם שקרים

אנו מחזקים את החוויה האישית שלנו על ידי התעקשות על האותנטיות שלנו. זה דבר נפלא ללמוד איך לעמוד בזכות עצמך בסיטואציה חברתית ולצעוק “בולשיט!”. אף אחד לא מדבר בזכות החשיבה של החוויה האישית והכבוד הבסיסי של האדם. הכבוד של הפרט. וזה לא נזנח רק על ידי ה”ליצנים” שבשלטון. זה גם נזנח על ידי כל אדם ש”קושר את עצמו” לרגליו של איזה איש שהגדיר את עצמו רב עצמה. כי האמת היא שאף אחד לא יודע מה קורה פה. לאף אחד אפילו אין מושג קלוש… הניחושים הטובים ביותר הם שקרים, אתם יכולים להיות בטוחים בזה. אז להעמיד פנים שאדם אחד יוביל את האחר “החוצה” מהבורות היישר אל תוך האור של האמת הוא מגוחך.

לא לדפוק את הראש בקיר

זה תוצר של החיזוק של התדמית השקרית של האדם. שנמשכה במשך אלפי שנים בעקבות התרבות הדומיננטית. אם אתם רוצים מורה, נסו מפל מים! או פטרייה, או שממה הררית, או חוף ים מוכה ברקים. שמה נמצא האקשן האמתי. זה לא “בתוך הכוורת” או בתוך “ארמון הנמלים”. זה לא לדפוק את הראש בקיר מול מישהו שטוען שבגלל שהוא “ליקק” למישהו ש”ליקק” למישהו אחר, שאתה צריך לכבד אותם. ידע הוא זמני, ואנחנו עדיין לא התקרבנו לרגעיה הראשונים של הבנה אמיתית. וזה נעשה תוך כדי שאתה סומך על עצמך.

מתוך: הרצאה | מאת טרנס מק’קנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.