myHerb

אנחנו עכשיו יודעים שאנחנו לא יודעים כלום

אנחנו עכשיו יודעים שאנחנו לא יודעים כלום ודברים כגון, החוויה הפסיכדלית, והשימוש בצמחים אנתאוגניים, נזרקו לתוך דלת פתוחה, שהמדע הצליח לשמור עליה סגורה. מכיוון שהנושא הזה לא מוסבר עבור המדע. זה מעבר ליכולת ההסבר שלהם. והם פשוט אמרו…

\”נו טוב, אנחנו פשוט נמשיך לנסוע ישר, ונלך לנהרות האלה מאוחר יותר\”. אבל כיום, הכל השתנה. חקירת המימד הקיומי של חוסר הוודאות, זהו בלגן שבו האנתאוגניים, מייצרים אנשים מודרניים.

המיתוסים של המדע, הדת והשמאניזם מייצגים את הקוטביות בין המסתורין של העצמי לבין האחר – תזכרו שתעלומה היא איננה בעיה בלתי פתורה; המסתורין הוא מטבעו מסתורי ולא יקרוס לפתרון. אנחנו לא מכירים את זה. אנחנו חושבים שאם יש מסתורין, אז מומחים מכל סוג שהוא יכולים להבין את זה ולהנפיק דו\”ח. אבל גישה זו פועלת רק עבור משחקי טריוויה.

עברנו שינויים משמעותיים

יצורים בעלי שכחה

הופך להיות יותר ויותר ברור כי הפלנטה שלנו והמינים עברו שינויים משמעותיים. ממבט על הדברים, לא למדנו הרבה. אבל עכשיו, כשאנחנו יושבים שוב על סף שינוי גדול, הגיע הזמן לפקוח את העיניים וללמוד ממה שהיה לפני. עלינו לחשוף את ההיסטוריה האמתית שלנו כדי ליצור תהליך מודע. אנחנו חייבים גישה לידע שמאפשר ליצור משהו ייחודי.

תעלומה לא תקרוס לפתרון – טרנס מק\’קנה

גרהם הנקוק, חוקר ראשי של תעלומות עתיקות, ארכאולוגיה, מיתוסים עתיקים ונתונים אסטרונומיים מהעבר. אחד הנושאים המרכזיים העוברים דרך רבים מספריו הוא הקשר הגלובלי האפשרי עם \”תרבות האם\” שממנה הוא מאמין שכל התרבויות ההיסטוריות הקדומות צמחו.

אֵלפים, מלאכים, עב\”מים ואיוואסקה

עולמות מקבילים ומסתורי גפן המתים

אם לשפוט לפי הראיות השופעות של אמנות המערות העתיקות מכל חלקי העולם, מפגשים עם עב\”מים הם לא דבר חדש. האנושות ראתה יצורים לא-ארציים לפחות 35,000 שנים, ופירטה אותם לפי מסגרות תרבותיות שונות כמו \”רוחות\”, \”שדים\” או \”פיות\”, \”מלאכים\”, ורובם לאחרונה \”חייזרים\”. אותם יצורים וכלי רכב המתוארים באמנות המערות מתרחשים גם באמנות החדשה של עמים שמאניים ששרדו עדיין וחיים כיום באזורים נידחים כמו קאלאהארי וג\’ונגל האמזונס.

עוד יותר מסתורי, חוויות ודמיונות דומים מדווחים על ידי מתנדבים מערביים תחת השפעת צמחים ופטריות הלוצינוגניות. הפופולריות ההולכת וגוברת במערב של ביקור באמזונאס לטקסי אייהואסאקה (שם המרכיב הפעיל הוא DMT) החוויות האלה פתוחות עבור ציבור שהולך וגדל של צפון אמריקאים ואירופאים.

הגורם המשותף, שהוא גם היסוד לכל צורות השמאניזם, נראה כמצב של תודעה, וכמובן, אין בכך כדי להצביע על כך שהחוויות הללו הן \”בלתי מציאותיות\”. להיפך, הראיות תומכות בהשערה, שבמצבי תודעה שונים, אורך הגל של המוח משתנה. כדי לאפשר לנו להתכוונן ולהיטיב עם יצורים ממישורים ומממדים אחרים של המציאות. יצורים אלה, טוען גרהם, הם המורים הקדומים של האנושות. אף על פי שהציוויליזציה המודרנית נמצאת במצב של הכחשה נוקשה, העובדה היא שהם עדיין בקשר איתנו מאוד היום. המגעים האלה, וכיצד אנו כחברה מגיבים אליהם – הם יסודות לעתיד המין שלנו עכשיו, כפי שקרה לפני 35,000 שנה.

*אין המידע המופיע לעיל נועד להוות רמיזה או עידוד לשימוש בחומרים האסורים על פי חוק במדינה. המידע הנ\”ל הוא מתוך הרצאה של טרנס מק\’קנה (אתנובוטניסט אמריקאי) והוא מופץ ברחבי האינטרנט באופן חופשי ומקוון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top