myHerb

התכנית שלך או אתה חלק מתכנית של מישהו אחר

התכנית שלך או אתה חלק מתכנית של מישהו אחר

התכנית שלך או אתה חלק מתכנית של מישהו אחר

כל העניין הוא שתרבות ושפה עלולות להפוך למלכודות. ובו בזמן הן עשויות להוות את הבסיס לחופש מוחלט. אם אתה מבין סביב מה כל העניין כאן. וכל העניין הוא – אתה! אתה הוא “מרכז העניינים”.

אתה ממש לא נחשב “שולי” בשום צורה. אבל המסר, שהתרבות מעבירה לנו הוא שאנחנו כן שוליים. לא משנה אפילו אם יהיו לך מאה מיליארד דולר, כי מגזין “פורצ’ן” הולך להראות לך שגם לעוד עשרות אלפי אנשים אחרים יש. “אין שום דבר מיוחד בך”. זה חלק מהמורשת הדמוקרטית. כל הזמן אומרים לנו: “אתה לא מיוחד”.

אני אזרח מספר…

להיות מיוחד זה לא מיוחד, “כל אחד יכול לעשות את זה”. ואז כשאנחנו מחפשים איזה סוג של הדרכה או סיוע, אנחנו תמיד נשענים על ארגונים ומוסדות. “טוב אני אלך לאוניברסיטה” או “אני אלך לצבא” או “אני אעשה ככה וככה” “מישהו יגיד לי, מישהו ייתן לי משמעות גדולה יותר”. אבל האמת היא שאתה הוא זה שמקבל את ההחלטות. ואם אתה תזכור שאתה הוא זה שמחליט, אתה תהיה פחות מושפע מכל מיני אשליות תרבותיות שכאלה.

מהות הקיום שלך ושל האמן

מטרתה של האמנות היא להציל את הנפש של האדם. וכל דבר ששואף לפחות מכך הוא התמהמהות מיותרת. כי אם האמן, שבוחר בעצמו לתפקיד הזה, של החדירה אל נפשו של אדם אחר. אם האמן לא מצליח למצוא דרך לעשות זאת, אז ככל הנראה הדרך הזאת לא יכולה להימצא.

זה מה שמלמדים אותך צמחים אנתאוגניים. אנחנו לא הולכים ללמוד שום דבר מה-“DE SHPIGEL” (מגזין מפורסם) או ממגזין “טיים”. זה לא מגיע אליך בצורה הזאת! חוויה ישירה, החוויה שלך. הדעות שלך, הרגשות שלך והמיניות שלך הם הדבר האמתי היחיד בעולם שלך. אל תעביר את הנאמנות שלך לאידיאולוגיות, לכסף, למסיבות, לחברים – כל הדברים הללו הם מחוץ למהות של הקיום שלך.

מאות שנים של בלבול והטעיה מתוכננים

ומאות שנים של תכנות (פסיכולוגי) קוימו בכדי לקחת מאיתנו את העצמה של החוויה האישית שלנו. בגלל זה צמחים הלוצינוגניים אינם חוקיים, לא אכפת להם שאנשים יקפצו מהחלונות, לא מעניינת אותם בריאות הציבור. הם לא רוצים שאנשים “יקחו בחזרה את המוח שלהם”. ואנחנו עומדים להחזיר לעצמנו את המוחות שלנו! בקרוב. זו השורה התחתונה.

זו הסיבה למה לדבר הזה יש השלכות בקנה מידה בינלאומי. כי אינדיבידואל “מחוזק”, שמחובר לעצמו ולמהות הקיום שלו, מסוגל לעשות את מה שעשה אותו בחור שעצר 18 טנקים. מה שעצר את הטנקים היה הרעיון. וזה היה רעיון שלא בוטא דרך הרדיו, לא דרך העיתונים, אלא על ידי אדם אחד שנוקט עמדה. פילוסוף אמריקאי נודע, אמר: “אם אתה צודק, אז אתה רוב של איש אחד”. וזה מה שכולנו צריכים להפנים. אנחנו אחראיים על עצמינו ואנחנו נקבע מה תהיה האג’נדה של העתיד של האנושות.

“הפטרייה פעם אמרה לי” אמר טרנס. והמשיך:

“אם אין לך תכנית, אתה הולך להיות חלק מתכנית של מישהו אחר”.

מקור: קטעים מהרצאתו של טרנס מק’קנה “התכנית שלך”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.