myHerb

יש משימה לעבור, עם זאת – זה לא משהו פשוט כמו לעקוב אחר קבוצת כללים של מישהו אחר

יש לנו חובה רוחנית, יש משימה לעבור. עם זאת, זה לא משהו פשוט כמו לעקוב אחר קבוצה של כללים של מישהו אחר. המפעל הנואטי הוא הבסיס הראשוני לקיום. לא כל אחד צריך לקרוא טקסטים אלכימיים או ללמוד מוליכות ביומולקולרית, כדי לעשות את המעבר.

רוב האנשים עושים את זה בתמימות. על ידי חשיבה צלולה של רגע ההווה, אבל, אנחנו כאינטלקטואלים לכודים בעולם של מידע רב מדי. התמימות שלנו נעלמה. אנחנו לא יכולים לצפות לחצות את הגשר דרך מעשה חרטה טוב; זה לא יספיק.

מה שאנחנו מכנים \”דמיון\” הוא למעשה הספרייה האוניברסלית של מה שאמיתי. אתה לא יכול לדמיין את זה אם זה לא היה איפשהו איכשהו, מתישהו. הרבה אנשים חושבים שאני גורו ואני לא, אני בסך הכל עד ראייה. הייתי רק עד. אם ניתן לספר את האמת כך שיבינו אותה, אז יאמינו לזה – טרנס מק\’קנה

יש קבוצות מסוימות הדורשות שליטה – הבנק העולמי…

האמת היא עניין מפחיד הרבה יותר ממה שחושבים, האמת האמיתית, שלא מעיזה לדבר בעד עצמה, היא שאף אחד אינו בשליטה, אין איש … אף אחד אינו בשליטה. החומר הזה נשלט ע\”י משוואות של דינמיקה וכאוס. כרגע, יש קבוצות הדורשות שליטה – הבנק העולמי, המפלגה הקומוניסטית, העשירים, מישהו כזה או אחר – אבל לחפש שליטה זה לקחת על עצמך השלכות עצומות. מכיוון שהתהליך הזה שמתרחש ייקח את פריק השליטה ויעיף אותו אל הקיר בסיבוב הקרוב. זה כמו לנסות לשלוט בחלום, אתם מבינים. הגורל הגלובלי של המין האנושי מתפתח איכשהו עם ההיגיון של חלום.

מקורות \”הבנת הדמיון באור הטבע\” – החברה לחקר הפילוסופיה, לוס אנג\’לס (17 באוקטובר 1987)
\”התעוררות חלומית בסוף הזמן\” – טרנס מק\’קנה (13 בדצמבר 1998)

[pt_view id=\”bc54ef5uqm\” taxonomy=\”GET_CURRENT\” terms=\”GET_CURRENT\”]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top