myHerb

להיפרד מהסוכר הלבן: היתרונות של תמצית סטיביה

להיפרד מהסוכר הלבן: היתרונות של תמצית סטיביה

להיפרד מהסוכר הלבן: היתרונות של תמצית סטיביה

היתרונות הבריאותיים של סטיביה כוללים סיוע בירידה במשקל, הורדת לחץ דם גבוה, שליטה בסוכרת, היא עשויה למנוע צורות מסוימות של סרטן, מגנה על בריאות הפה, מסייעת בבניית עצמות חזקות, ומטפלת בעור.

הסטיביה היא ילידת דרום אמריקה, נמצאת בשימוש במשך מאות שנים, בגלל העלים המתוקים שלה. המרכיבים בסטיביה האחראיים על המתיקות שלה הם בעיקר: Glycosides, Stevioside ו- Rebaudioside. היא קיבלה את התהילה שלה כממתיק טבעי, כי היא פי 40 מתוקה יותר מסוכר, אך לא משפיעה על רמות הסוכר בדם. כמו כן, אין לה תופעות לוואי שליליות על הגוף, בניגוד לסוכר רגיל והיא שימושית במיוחד עבור חולי סוכרת.

[su_note note_color=\”#fefefe\”]תמצית סטיביה: היא פי 200 מתוקה יותר מסוכר ופחות מרירה מעלים של סטיביה.[/su_note]

שליטה טובה יותר על סוכרת

סטיביה היא תחליף אידיאלי עבור סוכר רגיל לחולי סוכרת או אנשים שנמצאים בדיאטת פחמימות, הסטיביה מאפשרת להם לאכול מזון שהומתק (עם סטיביה) מבלי לדאוג לסיבוכים סוכרתיים.

סיוע בירידה במשקל

הסטיביה נמוכה מאוד בקלוריות והיא מתוקה יותר מסוכר. משמעות הדבר היא כי אנשים יכולים לאכול מזונות כמו עוגות, עוגיות, סוכריות עם סטיביה מבלי לדאוג מהרבה קלוריות מסוכרים, כך שהם לא יפגעו בסיכויים שלהם לאבד משקל. הסטיביה גם יכולה לעזור לשלוט על עודף הסוכר בתזונה של הילדים.

מסדיר לחץ דם

הסטיביה עשויה להרגיע את כלי הדם, משמעות הדבר היא ירידה של לחץ הדם, מה שמגן על בריאות הלב ויכול למנוע מצבים מסוימים כגון טרשת עורקים, התקפי לב, ושבץ.

מפחית רמות כולסטרול רע

מחקרים מראים כי צריכת סטיביה מובילה לירידה משמעותית ברמות הכולסטרול הרע, הטריגליצרידים ורמות ה- LDL. וכן, עליה ברמות של HDL, שהוא כולסטרול בריא וחיוני.

מקורות: OrganicFacts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.