myHerb

מזונות-על ירוקים עשירים במרכיבים מזינים ומעלים סיבולת ואנרגיה

מזונות-על ירוקים עשירים במרכיבים מזינים ומעלים סיבולת ואנרגיה

מזונות-על ירוקים עשירים במרכיבים מזינים ומעלים סיבולת ואנרגיה

האם אכלת את הירקות שלך להיום? הם מספקים נוגדי חמצון, חומצה פולית, אשלגן, סיבים, לוטאין, פלבנואידים, וחומרים מזינים חשובים אחרים. ככל שהעלים כהים יותר, כך המזונות האלה יותר מזינים.

למעשה, נדרשים זמן ומאמץ כדי להכין ולצרוך כמויות חיוניות של ירקות אלה בכל יום. זוהי סיבה אחת לכך שמספר גדל והולך של תוספי תזונה מכילים אספסת, דשא שעורה, כלורלה, תה ירוק, אצות, ספירולינה או עשב חיטה – כולם נחשבים למזונות-על ירוקים משום שהם מזינים-ביותר, משרים אנרגיה, ומאזנים את רמת ה- pH בגוף.

מגוון של ירוק

אספסת (Alfalfa) מכילה סידן, ברזל, מגנזיום, אשלגן וזרחן יחד עם ויטמינים A, C, תיאמין, riboflavin, וניאצין.

תה ירוק הוא נוגד חמצון רב עצמה ומכיל Catechins, אשר עשויים לסייע במניעת סרטן וגידולים, בנוסף, התה הירוק מכיל L-Theanine – חומצת אמינו אשר מסייעת במצבי מתח וחרדה ומעודדת ריכוז ותפקוד צלול.

אצת ים היא מקור עשיר לויטמינים ומינרלים, כולל יוד, אשר מסייע לשפר מצב של תת-פעילות בלוטת התריס.

הספירולינה עשירה בחלבון ועשויה לשפר חסינות, להפחית כולסטרול ולייצב את רמות הסוכר בדם.

הכלורלה (Chlorella) היא עוד תחנת כוח תזונתית, מזינה את הגוף ומסייעת להגן עליו מפני כימיקלים מזיקים. עשב החיטה ודשאים אחרים כגון שעורה הם בעלי מאפיינים דומים.

[products ids=\”34454, 34167, 33913, 14704\” columns=\”4\”]

מה הופך את המזונות למזונות-על?

אנזימים, זרזים ביולוגיים החיוניים לחיים, וכלורופיל, הפיגמנט שגורם לצמחים להיות ירוקים, עשויים להיות הגיבורים מבין מזונות-העל הירוקים. נראה כי הכלורופיל מסייע לגדילה ותיקון של רקמות, מקטין את השפעות הזיהום, מספק מגנזיום, מחמצן את הדם, מנטרל רדיקלים חופשיים, עשוי לשפר את הנשימה ובריאות הגוף, מפריע להופעה של סרטן ומטפל בפצעים נגועים.

כשמדובר בתרופות טבעיות, ג\’יימס פ. באלאץ\’ ממליץ על מזונות-על ירוקים להפחתת זיהומים, מניעת סרטן, דטוקסיפיקציה (ניקוי הגוף מרעלים), הפחתת כאבי שרירים ועוויתות, טחורים ופסוריאזיס. שילוב של מחקרי מעבדה וניסויים קליניים קטנים יצרו לקוחות נאמנים מספיק כדי לתמוך בתעשיית מזונות העל הירוקים  [wp-svg-icons icon=\”quotes-left\” wrap=\”i\”]

כלורלה, אצה ירוקה היא תוסף מזון פופולרי ביפן במשך עשרות שנים. הכלורלה עשירה בחלבון, כלורופיל וקרוטנואידים. נמצא כי תמצית כלורלה עשויה להגן מפני קרינת גמא, כמו כן, גם להגן מפני ההשפעות השליליות של כמה תרופות וכימיקלים רעילים. בניסוי קליני שנערך לאחרונה, חלק מהחולים עם סימפטומים חמורים למדי של פיברומיאלגיה השתפרו באופן משמעותי בזכות צריכה יומית של 10 גרם  של טבליות כלורלה ו- 100 מ\”ל מדי יום של כלורלה נוזלית.

ממחקר נוסף עולה כי הכלורלה משפרת את הבריאות הכללית, תומכת בדטוקסיפיקציה, משפרת את העיכול, ומסייעת לטיפול ביתר לחץ דם. על פי מחקר שנעשה לאחרונה, הכלורלה מראה ביצועים טובים יותר על פני תוספים סינתטיים במבחן של תכונות נוגדות חמצון.

ספירולינה, אצה כחולה-ירוקה, בעלת מאפיינים דומים. מחקרים מצביעים על כך שהיא אנטי ויראלית, תומכת בחיסון, מגינה על הכבד. עלולה גם לעכב כמה תגובות אלרגיות ולעזור להוריד את רמות הכולסטרול. מחקרים אחרונים מראים כי לספירולינה עשויות להיות גם תכונות נוגדות דיכאון, מניעת דלקת, סיוע בטיפול בסוכרת, להילחם בזיהומים חיידקיים ויראליים. הפיגמנט הכחול-ירוק שלה נבדק גם לשימוש כצבע בטוח, מזון טבעי.

רבים מחשיבים את מזונות-העל הירוקים כעזר למלחמה בסרטן ולתסמונת העייפות הכרונית, כמו גם יעיל לניקוי הכבד, טיהור הדם, נטרול מזהמים, שיפור אנרגיה ומחזור הדם בגוף, האטת ההזדקנות והגנה מפני לוחמה ביולוגית.

גלוריה גילבר, ND, PhD, מצביעה על מחקרים שמראים כי עשב החיטה מסייע במניעת סימפטומים של הזדקנות, מגן על הגוף מפני ההשפעות השליליות של זיהומים, מנקה את המעיים מרעל, מגביר את האנרגיה, מנקה את הדם, משפר את גוון העור ומצבו, תומך בבריאות הפה והחניכיים, מבטל ריחות גוף ומסייע במניעת סרטן ומחלות לב  [wp-svg-icons icon=\”quotes-left\” wrap=\”i\”]

מזונות על לרכישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.