myHerb

לסמוך על עצמך ועל האותנטיות שבך: להחזיר את תשומת הלב לחוויה האישית של הפרט

זה כמו להאמין שאתה מכיר את לוס אנג\’לס, אם יש לך את ספר הטלפונים שלה, אתם מבינים? זו הרמה של הגנטיקה בימינו. הם אומרים שהם הבינו את החיים ויש להם את כל המספרים הרלוונטיים בספר והם מדברים על \”לוס אנג\’לס\”. כי הם יכולים \”לחפש\” איפה הגנים נמצאים, הקודים לחלבונים.

אז מה שאנחנו מנסים לעשות, זה להחזיר את תשומת הלב לחוויה האישית שלנו. השתעבדנו זמן רב מידי לאידיאולוגיות, שהועברו באופן היררכי והתבססו על ניכור וריחוק קיצוניים. על זה המדע נשען עכשיו – ניכור וריחוק. מה שאנחנו צריכים לעשות זה: לחזק את החוויה האישית שלנו.

הפסיכדליים נכנסים לתמונה

לתמונה נכנסים הסמים הפסיכדליים, כי \”אזרחים\” לא משתמשים בסמים, כי זה לא \”חוקי\”. גם בובות על חוט לא משתמשות, גם רובוטים לא. אף אחד מהדימויים המכניים שיודעים \”להתנהג בהתאם\”, של האנושות לא משתמשים בסמים כי זה נקרא \”להתפרע\”, ו\”להתפרע\” זה חטא גדול. למעשה, זה אפילו נחשב לחטא הראשון.

סיפור גן העדן מהמקרא

תוכלו לראות אותו בסיפור \”גן העדן\”, ואדם וחווה \”התפרעו\” ואז הם וכל השושלת שלהם, הושלכו החוצה מגן עדן אל תוך הכאוס של ההיסטוריה. מעניין לקרוא בסיפורי בראשית למה זה קרה: \”כי יודע אלוהים כי ביום אכלכם ממנו ונפקחו עיניכם והייתם כאלוהים\” האנשים יהפכו להיות כמו אלוהים, אם הם יאכלו מן הפירות של עץ הדעת.

אנחנו מחזקים את החוויה האישית שלנו על ידי התעקשות על האותנטיות שלנו. זה דבר נפלא ללמוד איך לעמוד בזכות עצמך, ולצעוק: \”בולשיט!\”. אני עשיתי את זה לראשונה בגיל 18, וזה היה הלהיט הגדול של אותה השעה. וזה הטריף את כולם, זה היה \”לא מנומס\”. זה היה חסר נימוס לחלוטין, זה היה חצוף, וגס.. ונכון! כי כל כך הרבה שטויות נאמרות, ואף אחד לא מדבר בזכות החשיבות של החוויה האישית והכבוד הבסיסי של האדם – הכבוד של הפרט.

\"Pixabay\"

מחפש מורה? תבחר ב… מפל מים

העניין נזנח על ידי כל אדם ש\”קושר את עצמו\” לרגליו של איזה איש שהגדיר את עצמו רב עצמה, כי האמת היא, שאף אחד לא יודע מה קורה פה! לאף אחד אין אפילו מושג קלוש. הניחושים הטובים ביותר הם שקרים, אתם יכולים להיות בטוחים בזה! אז להעמיד פנים, שאדם אחד יוביל את האחר \”החוצה\” מהבורות היישר אל תוך האור, של האמת – הוא מגוחך, זהו תוצר של חיזוק תדמיתו השקרית של האדם, שנמשכה במשך אלפי שנים בעקבות התרבות הדומיננטית. אם אתם רוצים מורה נסו מפל מים! או פטריית קסם או שממה הררית או חוף ים מוכה ברקים. שמה נמצא האקשן האמתי.

זה לא \”בתוך הכוורת\” או בתוך \”ארמון הנמלים\”. זה לא לדפוק את הראש בקיר מול מישהו שטוען שבגלל שהוא \”ליקק\” למישהו ש\”ליקק\” למישהו אחר, שאתה צריך לכבד אותם. ידע הוא זמני, ואנחנו עדיין לא התקרבנו לרגעיה הראשונים של הבנה אמתית. וזה נעשה תוך כדי שאתה סומך על עצמך, סומך על האינטואיציה שלך ודוחה \”סמכות\” – סמכות היא שקר ובגידה, סמכות תוביל אתכם להרס. זה לא אמיתי, ואל תחשבו שאני מדבר על הרעיון הליברלי ש\”לכל אחד יש חלק קטן מהאמת\”. ש\”אלה יודעים משהו, הבודהיסטים יודעים משהו קצת.. ואלה גם קצת\” – אף אחד לא מבין שום דבר. אלו כל מיני \”משחקי קונכייה\”, שהומצאו על ידי מעמד הכמורה, כדי לשמור דברים תחת שליטה.

\”שליטה\” או הארה

מוסדות מחפשים למקסם את השליטה שלהם שליטה! שליטה! שליטה! זה כל מה שמעניין אותם.  אתם חושבים שהם מתעסקים בלהאיר אתכם? להציל את הנשמות שלכם? שכחו מזה.. שליטה זה כל העניין פה. וכל עוד אנחנו מתחייבים לאידיאולוגיות אנחנו \”מורעלים\” כל אידיאולוגיה! מרקסיזם, נצרות, אובייקטיביזם… כל אחת ואחת שטויות. מה שאמיתי זה החוויה, מה שאמיתי זה הרגע הזה.

כל הסיפור של ההיסטוריה הוא חוסר הנוחות ההולך וגדל שלנו

כל זה בגלל שנמנעת מאיתנו החוויה האישית שלנו. אנחנו מדוכאים מבחינה מינית, אתם אולי לא מרגישים זאת, אבל תסתכלו כמה מאות שנים אחורה. אנחנו מדוכאים בכל המובנים הללו. במיוחד בתחום שמתקשר לפסיכדליה, כי זה כמו מרידה בתרבות הדומיננטית שפלשה לחיינו. הם לא יכולים לשאת את זה! לא יכולים לסבול את זה! כי זה מחזק את הפרט, זה מפרק את המודל העליז של המדע, שמתגלה כלא יותר טוב מסיפור חביב. זה מעשיר את היקום שנגיש לנו פי עשרות, מאות ואלפים.

שלמות הפרט: לחיות את חייך, לא חייו של ארגון

זה גורם לפרט להפוך לשלם עם עצמו, והשלמות האישית הזו היא הרסנית במיוחד לתכניות של השליטים, והיא שאתה תהיה עוד בורג במכונה. אתה תשתתף בחייו של ארגון, לא החיים שלך, בחיים של ארגון. אתה תלך לאיזה עבודה מפגרת, תשפוך את השנים הטובות ביותר שלך, הגאונות שלך והתקוות שלך לתוך זה. אתה תשרת ארגון. אתה תשרת, תשרת, תשרת! רעיון רע בשביל אנשים חופשיים, לזרום עם רעיון שכזה.

רעיון טוב בהרבה יהיה: להתעקש על כבודם של בני האדם, לשים לב לכך ששחרורם של עבדים, נתינת חופש הבחירה לנשים, סופן של ה\”הצלפות הפומביות\”. שהתכנית הזו של ה\”הארה הפוליטית\” חייבת לכלול גם חוסר התערבות באופן, שבו אנשים מתעסקים, עם שינוי התודעה שלהם. אנחנו לא מעוניינים להיות \”מתופעלים\” מבחינה מינית, אינטלקטואלית, רוחנית, רגשית על ידי המדינה.

המדינה לא אמורה להתערב בנושאים הללו. המדינה פועלת כזרוע התפעולית של התרבות הדומיננטית. ובייחוד של כל מיני פונדמנטליסטים מטורפים. שמפחדים מאוד מכל זה, מהרעיון שהאנשים ידרשו את האותנטיות של התודעה שלהם. שאנשים יעמדו באומץ, וידחו את החטא והאשמה שאנחנו אמורים לחוש, בעקבות סיפור גן העדן או חטאיהם של האבות וכל הסיפורים האלה, שמועברים אלינו.

\”ההתעוררות הגדולה\”, אם היא תהיה אמיתית, תהיה חייבת לכלול את החיזוק המחודש של הפרט, והורדה משמעותית של הפרופיל של המוסדות השונים, ובעיקר הממשלה. אנחנו חייבים לחשוב על הרעיונות האלה, כי קנינו את הרעיון שאנחנו צריכים לשרת או להתנהג או להשתעבד אחרת \”יהיה כאוס\”.

מתוך הרצאה של טרנס מק\’קנה. הסרטון המלא ב- YouTube
ויתור: אין האתר מעודד שימוש בחומרים כלשהם. התוכן לעיל מבוסס על דעה של אישיות פופולרית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top