myHerb

ציטוטי לגליזציה וקנאביס שיפתיעו אתכם

 

לפניכם רשימה של ציטוטים / אמירות מובחרות בנושא צמח הקנאביס והשפעתו על התרבות:

הקנאביס הוא סיפור לא פשוט עבור התרבות הדומיננטית. כי הוא מוציא או משנה משתמשים מן הערכים המקובלים. בגלל אפקט פסיכדלי סמוי שלו, הקנאביס, כאשר נצרך כאורח חיים, יוצר אדם אינטואיטיבי עם פחות דפוסי התנהגות של הצבת יעדים ופחות תחרותי. מסיבות אלה מריחואנה אינה רצויה בסביבת המשרד המודרני, בעוד שצמח כמו קפה, המחזק את ערכי התרבות התעשייתית, מתקבל בברכה ואהדה. שימוש בקנאביס נחשב לכפירה ובלא נאמנות עמוקה לערכי הדומיננטיות הגברית וההיררכיה המדורגת. לגליזציה של מריחואנה היא אפוא נושא מורכב, שכן הוא כרוך במתן לגיטימציה לגורם חברתי, שעשוי לשפר או לשנות אפילו ערכים דומיננטיים של האגו.

הקנאביס מושפל על ידי התווית – \”סמים = פנאי\”. אבל אין ספק, שכאשר נעשה שימוש לעתים רחוקות בהקשר רוחני וחיזוק שינוי התודעה, הקנאביס מסוגל לספק כמעט את כל הספקטרום של ההשפעות הפסיכדליות.

הוא (הקנאביס) מקטין את כוחו של האגו, יש לו השפעה ממתנת על התחרותיות, גורם לשאלות סמכותיות, ומחזק את הרעיון של החשיבות היחסית של ערכים חברתיים.

כיום, אנו מגלים כי בני האדם הם יצורים של הרגל כימי, עם אותה אימה מזעזעת, כאשר הוויקטוריאנים גילו כי בני האדם הם יצורים של פנטזיה מינית ואובססיה. תהליך זה של התמודדות עם עצמנו כמין, הוא תנאי הכרחי ליצירת סדר חברתי טבעי ויותר אנושי.

לא להכיר את זהותך האמתית זה דבר מטורף, מטורף – כמו גולם. ואכן, הדימוי הזה, חל על המוני בני האדם החיים כיום בדמוקרטיות התעשייתיות של ההיי-טק. האותנטיות שלהם טמונה ביכולתם לציית ולבצע שינויים בסגנון המוני.

כישלונה של הציוויליזציה שלנו להשלים עם סוגיית הסמים וההתנהגות ההרסנית הרגילה, היא מורשת של אומללות לכולנו. אבל אם היינו משחזרים את הדימוי העצמי ושל העולם, היינו יכולים להפוך את הפסיכו-פארמקולוגיה לדברים חדשים, לחלומות הגדולים, לתקוות.

מקורות: ציטוטיו של טרנס מק\’קנה בנושא קנאביס.

[pt_view id=\”bc54ef5uqm\” taxonomy=\”GET_CURRENT\” terms=\”GET_CURRENT\”]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top