myHerb

“אף אחד לא חכם יותר ממך”

“אף אחד לא חכם יותר ממך”

“אף אחד לא חכם יותר ממך”

“אף אחד לא חכם ממך. ומה אם כן? מה יוצא לך מההבנה שלהם?”

כולנו חייבים לנסות להבין מה קורה, והאידאולוגיה רק ​​הולכת להפריע לנו. למעשה, אף אחד לא מבין מה קורה. לא בודהיסטים, לא נוצרים, לא מדענים ולא מוסדות ממשלתיים. אף אחד לא מבין מה קורה. אז, שכחו את האידאולוגיה. היא בוגדת ומגבילה ולבסוף – מוליכה שולל.

תתמודד על עם הנתונים והעובדות כשאתה מלא אמון בעצמך. לכו על ניסיון ישיר. על מה אתה חושב כשאתה מביט בנוף? מה הם החלומות והשאיפות שלך? כל דבר אחר חוץ מזה הוא בסך הכל שמועה בלתי ניתנת לאישור, חסרת תועלת, כנראה שקרים. אז שחררו את עצמכם מאשליה של תרבות. קחו אחריות על מה שאתם חושבים ומה שאתם עושים.

“Nobody is smarter than you are. And what if they are? What good is their understanding doing you?” – Terence McKenna

אלו הם החיים שלכם, ואתם מבינים את העולם שלכם יותר מכל אחד אחר. לא צריך להיות פרופסור בשביל להבין את העולם יותר טוב, ההבנה של חייך, התובנה של החיים, להבין איך הכל זורם ולהיות בהרמוניה זה משהו שלא נלמד דרך ספרים או בפקולטה. להבין רק אתה תוכל, והבנה אמיתית מתרחשת לאחר חוויה או התנסות ולא לאחר סיום דוקטורט.

האמת עצמה, אם ננסה להגדיר אותה – היא אינה סיפרה או תרגיל מתמטי. האמת עצמה היא נמצאת בגבול על הקצה, וגם אדם שסובל מבעיה נפשית או שכלית יכול להחזיק במוחו ידע אדיר ויקר ערך (והוא נמצא במוסד פסיכיאטרי ואף אחד לא מכיר אותו, אבל הוא יודע את האמת). האמת לא נמצאת במסדרונות הבית הלבן או הכנסת, האמת נמצאת במוזרות של להיות בנאדם, זהו סוד שעדיין לא הומצאה המילה להגדירו. אנחנו חושבים שאנחנו יכולים להגדיר הכל?

נכון יש לנו שפה ואנחנו מתארים דברים וקורים להם בשמות שלהם, אבל יש תהליכי מחשבה והתרחשויות או מצבים שעד כה לא הצלחנו לתאר במילים, וכך התקדמות השפה שלנו הלכה והתדרדרה לכיוון החומריות יחד עם האידיאולוגיות והדתות. בטח קרה לכם שקמתם בבוקר מחלום וזכרתם טוב מאוד משהו שקרה בחלום והבנתם אותו, סוג של “אההההה הבנתי” אבל אחרי שהתעוררתם גיליתם שאין לזה שם ואתם לא יכולים להסביר לאף אחד מה הבנתם בחלום הזה. זה להבין משהו בלי היכולת להגדיר אותו. אם נפתח את השפה לכיוון רוחני יותר, אמפתי, אז יפתח בפנינו עולם חדש. כי השפה בונה את המציאות. ומי ששולט בשפה שולט בתודעה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.