myHerb

צמחי מרפא שהוצאו מחוץ לחוק, צמחים שנבראו בטעות?!

צמחי מרפא עוד היו בשימוש לפני אלפי שנים, וצמחו על פני כדור הארץ למעלה ממליוני שנים, עם מסורת שעברה מדור לדור. השימוש בצמחי המרפא נעשה למטרות שמירה על הקהילה בריאה, מאוחדת, מפותחת רוחנית ומחוברת לטבע.

בשנות ה- 1960 פסיכדליים רבים הוצאו מהחוק והם בלתי חוקיים ברוב מדינות העולם, תחת האמנות של האו\”ם. לעתים למעט שימוש בהקשר דתי או מחקר. למרות בקרות אלה, השימוש בפסיכדליים הוא נפוץ. כעת, ארגון הבריאות העולמי שינה את עמדתו ופרסם הצהרה בחודש יולי 2017. \”אנו קוראים לכל המדינות לאמץ דרך חדשה של דה-קרימינליזציה עולמית\”.

כיום אנו עדים לשינוי, שקורה כעת בעולם לגבי חוקיותם של צמחים אנתאוגנים (או פסיכדליים), כולל הקנאביס, שבעשור האחרון נהיה מקובל בעולם כתרופה טבעית.

בארה\”ב, אורגון מקדמים חוק ללגליזציה של פטריות קסם: כתבה מתוך מגזין Newsweek: קישור: האם פטריות הקסם עומדות להיות התרופה הבאה שתיהיה חוקית בקליפורניה, אורגון?

אור ירוק לניסיון לקדם חוק ללגליזציה של פטריות הקסם בקליפורניה: כתבה מתוך L.A Weekly קישור: Magic Mushroom Legalization Effort Gets Green Light to Move Forward

ארגון הבריאות העולמי והאו\”ם קורא לשינוי במדיניות העולמית, המלחמה ב\”סמים\” נכשלה: United Nations and World Health Organization Call for Drug Decriminalization עוד מתוך: Independent

כיצד ניתן להוציא צמחים מחוץ ל\”חוק\”, כשהם למעשה היו כאן לפני החוק? כשהוא בעצמו קיים הרבה פחות זמן, ומבוסס על הנחות והשארות, קומבינות ואינטרסים. מה שלגמרי לא קיים בעולם הצומח.

הבלוג איננו מעודד שימוש בחומרים אסורים על פי החוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top