myHerb

ריפוי דרך חלום וכוחם של חלומות צלולים

ריפוי דרך חלום וכוחם של חלומות צלולים

ריפוי דרך חלום וכוחם של חלומות צלולים

בכל פעם שאנחנו נרדמים, קורה משהו מסתורי במוחנו, בגופנו ובנשמותינו… אנו חולמים. הטבע מכריח אותנו לעבור סוג של חוויה פסיכדלית או אַבְּסְטְרַקְטִית מידי לילה (לחלום בשינה), אחרת – נאבד את השפיות והגוף הפיזי יחדל. כאשר ראשינו העייף מוטל על הכרית שלנו, הדמות שאנו מכנים “אני” מועברת דרך מנהרות התודעה ואנו עוברים בין זיכרונות שונים, לפעמים החלום מקפיץ אירועים מתת-המודע. אמנם חלומות יכולים להיות מביכים ואפילו מפחידים לפעמים, אך הם חיוניים לבריאות הרגשית שלנו כבני אדם. למעשה, אחת הסיבות הנפוצות ביותר, שאנשים סובלים מדיכאון הוא נדודי שינה. ולמה זה קשור? כי השינה והחלום חיוניים להתמודדות עם החיים, עיכול וניתוח מקרים שחווית.

האם החלומות הכרחיים לבריאות הנפש?

אנחנו צריכים לחלום. ואם לא נחווה שינה או חלום איכותי לתקופות ממושכות של זמן, נתחיל לסבול מבעיות פיזיולוגיות ונפשיות. הפונקציה של החלום מוטבעת לתוך הדנ”א שלנו (יחד עם כל אורגניזם חי כמעט על פני כדור הארץ) ויש סיבה מדהימה שעומדת מאחורי השאלה: למה אתה ואני נבזבז 32 שנים מחיינו – על מסעות בתודעה או במילים פשוטות – שינה. חשוב להבין שחלומות הם הרבה יותר מאשר ביטויים מוזרים של הדמיון; יש הרבה דברים שקורים ברמות שונות מתחת לפני השטח בחלומות שלנו. הם עוזרים לריפוי הנפש והגוף, להצעיר, ולשפר את היכולת שלנו להתמודד עם הלחצים של החיים והפעילויות הקוגניטיביות. הרבה אנשים לא יודעים, אך עם הכישורים ועם הכלים המתאימים – ניתן לשפר את חוויית החלום ולנתב אותו לטובתך ולריפוי החיים שלך.

הימלטות אל המוזרות

מוזרים ככל שחלומותינו עשויים להיות, הוכח כי חלומות הם משאבים רבי עצמה כפתרון רגשי, וכי הם עוזרים לנו להתכונן ללחצים של החיים. אולי אחד הדברים המרתקים ביותר בנוגע לחלומות הוא כי הם מסייעים לנו להימלט מההגבלות של הזמן והמרחב. להסתכל לתוך השכבות העמוקות של הזהות שלנו. וללא מגבלות אלה אפשר להיכנס למערות האפלות ביותר של מוחנו, וכך ניתן להגיע לזיכרונות שהם הרבה מעבר לתודעה שלנו. חלימה צלולה יכולה לעזור לנו לנצל את הכוח הבלתי מוגבל של התת-מודע, ואנו יכולים לנתב את חוויית החלום לטובתנו.

חלומות צלולים

בחלומות צלולים, בדיוק כמו בחלומות הרגילים של הלילה, אנו ניגשים לחכמה הפנימית שלנו. אנו עשויים לראות דימויים פרועים ומעורפלים. אנו עשויים לחוות סינכרוניזציה, דז’ה וו. לפעמים דמויות שמופיעות בדרך כלל בחלומות שלנו, מתחילות להופיע בחיינו “הרגילים”, בכל מיני מצבים. והסיכוי שהם קורים בטעות הוא אפסי, שכן, הסבירות היא כמו לזכות בלוטו שלושה פעמים ברציפות לפחות. למשל, נניח שאמש חלמת על פיל. הבוקר בדרך לעבודה, אתה רואה אישה עם ציור של פיל על התיק שלה. בתיבת הדואר שלך, יש תמונה של פיל ששלחה לך החברה. ובעוד אתה בוחר לחם בחנות, אתה מושיט יד ללחם הזה, מבלי להבין אפילו שיש פיל על התווית מאחורה, את זה אתה מגלה מאוחר יותר בביתך. – פיל מנסה למשוך את תשומת לבך?!. כדאי לך לשים לב, במיוחד אם יש סינכרוניזציות שמגיעות בשלשות (או יותר). לחלומות צלולים יש כוח ריפוי חזק. החלומות הצלולים הם חזיונות ספונטניים, לעתים תחזיות יצירתיות, חזיונות מדיטטיביים, ומימדים שונים כפי שהשמאנים מבקרים בהם במהלך הריפוי.

היתרונות של חלום צלול הן רבות ומגוונות, ושונות בין אדם לאדם:

  • התמודדות מול פחדים
  • היכרות עם עולם תת-המודע
  • חוויה של טיסה חופשית
  • מציאת פתרונות לבעיות, מכשולים, בעיות מדעיות, או יצירות אמנות
  • השראה לכתיבת מנגינות והלחנת מוזיקה
  • יצירת קשר עם אבותינו או עם אנשים שנפטרו
  • הדרכה רוחנית
  • תרגול מדיטטיבי מעמיק

עוד תכונות מרתקות לחלומות:

  • אין דבר כזה “אני לא חולם כלום כבר שנים!” – אתה חולם, פשוט לא זוכר כלום.
  • חלומות מראים לך את עמקי המציאות, כולל גם מידע שלא הייתה רוצה לדעת.
  • חלומות מראים לך צדדים שונים באנשים, שלא ציפית. אתה מסוגל לזהות מעשה מלוכלך שנעשה מאחורי גבך וכו’.
  • בחלומות אין מבנה זמן ומרחב, וכך השמאן שואב מידע על אירועים שיקרו בעתיד והסברים לתעלומות שהיו בעבר.
  • חלומות יכולים להיות משותפים, זאת אומרת, אנשים שישנים ביחד או בסמוך עשויים לחלום את אותו החלום בדיוק ולזכור אותו בבוקר.
  • לחלומות חשיבות הרבה יותר גדולה ממה שחשבת – מוזרים ככל שיהיו. המוזרות שלהם נובעת מהמרחק שלך מהנפש והזהות האמתית שלך.
תוכן זה אינו מספק ייעוץ רפואי הוא מיועד למטרות אינפורמטיביות בלבד. הוא אינו מהווה תחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. לעולם אל תוותרו על ייעוץ רפואי מקצועי בגלל משהו שקראתם באתר. השימוש במידע המופיע בבלוג הוא על אחריות הקורא בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.