myHerb

שלושת הפטריות שעשויות להעלות לך את רמות האנרגיה

1. פטריית רד ריישי – מלכת הפטריות

Ganoderma Lucidum

ברפואה הסינית המסורתית, שמה הוא: Ling-Zhi – מה שמייצג בסין שילוב של עצמה רוחנית ומהות של אלמוות, היא נחשבת ל-“מאכל של עצמה רוחנית” – המסמל הצלחה, רווחה, כוח, ואריכות ימים.

פטריות ריישי
פטריות ריישי

היתרונות הבריאותיים החשובים ביותר של פטריית רד ריישי כוללים את היכולת שלה להגביר את רמות האנרגיה, להפחית את לחץ הדם, להאט את תהליך ההזדקנות, ולמנוע סרטן. היא מטהרת את הגוף, מונעת דלקת, ומשפרת את היכולת הקוגניטיבית שלך.

רד ריישי יכולה להפחית עייפות במהלך היום ולהגדיל את רמות האנרגיה שלך

הרבה מחקרים מדעיים תומכים בטענה כי פטריות ריישי יכול להגדיל את האנרגיה שלך, להפחית עייפות ולשפר את ביצועיך. על פי מחקר שנערך ב -2008, ריישי יכולה לעורר את תאי ה- T באתלטים. מחקר שנערך בשנת 2012 גילה כי ריישי יכולה להפחית עייפות (פיזית ורגשית) בחולי סרטן. פטריות רד ריישי משמשת לחיזוק המערכת החיסונית; פועלת נגד זיהומים ויראליים כגון: שפעת, מחלות ריאה כולל אסתמה וברונכיטיס; מחלות לב כגון: לחץ דם גבוה, כולסטרול רע גבוה, מחלת כליות, מחלת הסרטן, מחלת כבד.

פטריות רד ריישי לרכישה

2. פטריית צ’אגה – המזינה בעולם (מינרלים בשפע)

Inonotus Obliquus

פטריית הצ’אגה היא אדפטוגן ומזון-על חזק ביותר. היא גדלה על עצי ליבנה והיא נוגדת החמצון – החזקה ביותר בכדור הארץ, הידועה למדע עד היום. היא נמצאת בצמרת יחד עם נוגדי חמצון אחרים כגון תה ירוק, עץ מורינגה, אך נחשבת לחזקה הרבה יותר.

חתיכות פטריית צ'אגה
חתיכות פטריית צ’אגה

מורידה כולסטרול רע – הצ’אגה מכילה חומרים נוגדי חמצון רבים שעשויים להפחית ליפופרוטאין בצפיפות נמוכה (LDL), מה שמכונה “הכולסטרול הרע”. כולסטרול גבוה הוא גורם סיכון משמעותי למחלות לב, ובכך פטריית הצ’אגה יכולה להיות שימושית במאבק נגד מחלות לב וכלי דם. היא מגנה על המערכת החיסונית, מרגיעה את הקיבה, טוניק (משיב נפש) ומגנה על הדי.אן.איי הצ’אגה היא כלי לטיהור מרעלים, ריפוי כללי ואריכות ימים.

מקום ראשון בעולם – מרכיבי הצ’אגה

סוכרים, אלקלינים, פיטו-מרכיבים מזינים, חומצות אורגניות ומינרלים חשובים רבים ומיקרו-אלמנטים כגון סידן, אבץ, מגנזיום, כרום ועוד. חומרים שונים שנמצאו בצ’אגה התגלו כבעלי תכונות נוגדות גידולים ואנטי-סרטניים. תכונות אנטי-סרטניות רבות מיוחסות כיום לגלוקאנים ולמלאנין. בצ’אגה יש רמה גבוהה של מלנין המגן על דנ”א ונלחם בקרינה על ידי הפעלת בלוטת האצטרובל.

פטריות צ’אגה לרכישה

3. פטריית קורדיספס – ניקוי מרעלים, נשימה, ואנרגיה

Cordyceps Sinensis

היא פטרייה שגדלה באזורי ההר הגבוהים של סין. ברפואה המקומית בסין, אנשים שמשתמשים בקורדיספס כממריץ, טוניק (משיב נפש), ואדפטוגן, כדי להגדיל את רמות האנרגיה, לשפר כושר גופני, ולהפחית עייפות. מחקרים הראו כי קורדיספס עזרה להקל על הסימפטומים של מספר מחלות בדרכי הנשימה, כולל כתרופה טבעית עבור ברונכיטיס כרוני, שיעול ואסתמה. הפטרייה יכולה לעזור לשפר את דטוקסיפיקציה מה שמשפר את זרימת החמצן לריאות.

מרפאים מסורתיים בסיקים ממליצים על פטריית Cordyceps sinensis עבור “כל המחלות” כטוניק, הם טוענים שהיא משפרת אנרגיה, כושר גופני, ליבידו, סיבולת ודפוסי שינה.

פטריות קורדיספס
פטריות קורדיספס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top