myHerb

הטרנד החדש בשוק; לעמוד בסטנדרטים ירוקים

הטרנד החדש בשוק; לעמוד בסטנדרטים ירוקים

הטרנד החדש בשוק; לעמוד בסטנדרטים ירוקים

הרצון לתמוך באיכות הסביבה נמצאה כהסיבה העיקרית לכך, שצרכנים בוחרים לרכוש יותר מוצרים ומותגים ברי קיימא.

כמעט 30% אומרים שהם רוצים לשפר את איכות הסביבה, כאשר 23% רוצים לצמצם את פסולת הייצור. 22% מעוניינים להפחית את “טביעת הרגל” הפחמנית שלהם, ו-17% מודאגים מרווחת בעלי החיים.

מחקר עדכני מגלה כי יותר משליש מהצרכנים העולמיים מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים ברי קיימא, ככל שהביקוש לחלופות ידידותיות לסביבה הולך ועולה. לעתים קרובות צרכנים שוקלים את טביעת הרגל הסביבתית של החברה לפני רכישת המוצרים.

בעוד שהעמדות הן משתנות בין מדינות, דורות ותעשיות, 85% מהצרכנים הפכו ל”ירוקים” יותר ברכישות שלהם בשנים האחרונות. וחברות חייבות לפעול כעת כדי למנוע “התיישנות” בעתיד. מאמר זה מיועד ליזמים, מנהיגים עסקיים, משקיעים, או בעצם לכול מי שרוצים להבין טוב יותר מגמות צרכניות מודרניות הנוגעות למוצרים ואריזות ברות קיימא.

מחקר גדול של יותר מ-10,000 אנשים ב-17 מדינות מראה כי קיימות הופכת חשובה יותר ויותר בהחלטות הרכישה של הצרכנים, במיוחד כאשר הצרכנים רואים בעצמם, יחד עם החברות כזרזים עיקריים לשינוי המתהווה.

מחקר הקיימות הגלובלי 2021*, שנערך על ידי חברת הייעוץ הגלובלית לאסטרטגיה ותמחור Simon-Kucher & Partners, חושף שינויי פרדיגמה גלובליים משמעותיים באופן שבו צרכנים רואים את הקיימות ואת הבדלי הדורות הקשורים בנכונות לשלם עבור מוצרים ושירותים ברי קיימא. מצב שיוצר הן אתגרים עתידיים והן הזדמנויות עבור כל החברות. ככל שהעולם הופך בר-קיימא יותר. הצרכנים גם רואים את עצמם כסוכני השינוי, מה שמרמז שהקריאה לפעולה מצד החברות להסתגל, מעולם לא הייתה דחופה יותר.

85 אחוז מהאנשים בעולם מציינים שהם שינו את התנהגות הרכישה שלהם לכיוון ידידותי לסביבה יותר בחמש השנים האחרונות.

בנוסף, שליש מבני דור המילניום יבחרו בחלופה ברת קיימא כאשר היא זמינה, בעוד שדורות מבוגרים נוטים פחות לבחור באופן אקטיבי בחלופות ברות קיימא (כ- 24-29 אחוז).

עמדות לגבי קיימות משתנות גם הן לפי ענף, כאשר מודדים את חשיבותה כקריטריון רכישה, הם נעים בין מ- 74% באנרגיה/שירותים ל- 44% בשירותים פיננסיים. בנייה/בית (66 אחוז), מוצרי צריכה (63 אחוז), נסיעות ותיירות (62 אחוז) ומכוניות (61 אחוז).

ככל שצרכנים מחפשים יותר ויותר מוצרים ברי קיימא וידידותיים לסביבה, סוחרים חדשים רבים השיקו מוצרים שיתאימו לביקוש.

במהלך חמש השנים האחרונות, חלה עלייה של 71% בחיפושים מקוונים אחר מוצרים ברי קיימא ברחבי העולם, לפי The Economist Intelligence Unit. צרכנים עוסקים בעסקים ברי קיימא בדרכים שקודם לכן התעלמו מהם. מגמה זו אינה רק במדינות העולם הראשון. שביעות רצון הצרכנים בכלכלות מתפתחות ומתעוררות קשורה גם לחששות סביב שינויי אקלים, ורבים רוצים שעסקים יתחייבו להגן על הטבע ומערכות הטבע.

בעוד שהנתונים מצביעים על כך שיותר צרכנים יוצרים קשרים עם מותגים, ששמים לב להשפעה הסביבתית של המוצר שלהם. חוקרים ב-Accenture מיהרו להצביע על כך שמחיר סביר ואיכות עדיין היו הגורמים המניעים העיקריים מאחורי הרוב המכריע של הרכישות.

1. Dropps

הוא מותג כביסה ודטרגנטים ידידותי לסביבה שאימץ משלוח נייטרלי פחמן ומשתמש באריזות קרטון הניתנות לקומפוסטציה (דְּשוֹנֶת). Dropps זכה גם בתואר 2017 EPA Safer Choice Partner of the Year עבור תהליך הייצור החדשני שלו. כדי להיות זכאי לתווית Safer Choice, מוצר חייב לעמוד בתקן Safer Choice של EPA, הכולל קריטריונים מחמירים לבריאות האדם והסביבה. לתוכנית Safer Choice יש כיום כ-500 שותפי פורמולטור-יצרן אשר מייצרים יותר מ-2,000 מוצרים עבור לקוחות קמעונאיים ומוסדיים כאחד.

2. Nautica

בשנת 2022 קיימות היא שם המשחק בכל הנוגע למותגי אופנה. מותג הלייף סטייל העולמי המוביל, Nautica, יצר קולקציית Sustainably Crafted שהוא העידן הבא שלהם, תוך יצירת אייקונים מודרניים בעלי השפעה מינימלית על הסביבה ובעלי השפעה מתמשכת על הסגנון שלך.

תוך התחשבות בהשפעה של חומרים לא טבעיים על האוקיינוס והסביבה, הקולקציה משלבת בדים טבעיים וממוחזרים; כלומר Repreve פוליאסטר, Modal ופוליאסטר ממוחזר רק כדי להזכיר כמה. המותג שואף להיות אחראי וטרנדי בו זמנית, תוך שימוש באלמנטים של הטבע כמוזה שלו. נאוטיקה שואבת השראה וזה אפשר לה ליצור מוצרים לגברים ולנשים כאחד.

3. Everlane

ב-Everlane, פועלים לעשות את חלקם על ידי בניית שרשרת אספקה אתית שיוצרת מוצרים באיכות גבוהה, בעלי השפעה נמוכה על הסביבה ועמידים לאורך זמן. “אנו שוקלים בזהירות את החומרים שלנו ועובדים עם שותפי הייצור שלנו כדי להפחית פסולת, כימיקלים ופלסטיק שמסכנים את האנשים והמערכות האקולוגיות של הפלנטה שלנו.” נכתב באתר החברה.

רשימת החברות והמותגים ברי קיימא או ידידותיים לסביבה המלאה תפורסם במאמר נפרד.

חברות שאין להן קיימות כחלק מהצעת הערך הליבה שלהן, צריכות לפעול כעת כדי להגן מפני השפעות מוניטין עתידיות ואובדן נתח שוק”, אמרה Shikha Jain, מחברת המחקר ושותפה ב-Simon-Kucher & Partners. “היינו במסע הזה כבר זמן מה, אבל השעון מתקתק. ולחוסר פעולה, עלולות להיות השלכות ארוכות טווח על חברות מסורתיות”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרשמה לניוזלטר:

 לקבלת עדכונים בלעדיים.

myHerb at MIROVERSE
Join myHerb community at Slack
myHerb community at Slack
monday.com partner with myHerb
Ad
AD
Click to access the login or register cheese
Scroll to Top

האתר משתמש ב- Cookies כדי לשפר את חווית הגלישה שלך. יש לקרוא ולאשר את תנאי השימוש וכתב הויתור.

הע”י לחיצה על “אני מסכים” אתם מאשרים כי קראתם ואתם מסכימים לתנאי השימוש וכתב הויתור. המשך הגלישה באתר והשימוש בעוגיות מהווה את הסכמתכם. אם אינכם קראתם ואינכם מאשרים את תנאי השימוש וכתב הויתור עליכם לצאת מן האתר.

ברוכים הבאים

myHerb Newsletter

אנו ממליצים לכם להצטרף לניוזלטר שלנו, לקבלת עדכונים חמים ובלעדיים היישר לתיבת האימייל שלכם.

*אנחנו מתנגדים לספאם.
*באפשרותכם לבטל את ההרשמה בכל עת.