myHerb

דעה: אחד המכשולים המשמעותיים לעולם בריא יותר הוא מבני כוח חשאיים ומניפולטיביים, סודיות ותעמולה

אם האנשים שבשלטון המבוים (לרבות הכוחות החשאיים ששולטים בהם) לא היו מסתירים סודות ומפיצים שקרים לגבי המתרחש בעולם. ללא הזוהמה הזו – כל הבעיות העיקריות שלנו היו מסתיימות. מכיוון שמבני כוח חשאיים ומניפולטיביים הם המקור לרוב הבעיות העיקריות שלנו.

אם הציבור היה יכול לראות מה באמת קורה בעולמו, הם היו מיד מתחילים להשתמש בכוח מספרם כדי לשפץ את המערכת הנוכחית שלנו. זו הסיבה שהמערכת הנוכחית שלנו שופכת כל כך הרבה אנרגיה ומשאבים בניסיון למנוע מהציבור לראות מה קורה בעולמם.

אני זוכר עוד ביסודי לימדו אותי בבי\”ס, שישראל היא מדינה דמוקרטית וזו קדמה מדינית. שבדמוקרטיה זכותם של האזרחים להביע את דעתם ולהפגין באופן דמוקרטי ללא אלימות וללא הפרעה לשגרה…

  • אבל מה אם ההפגנה היא נגד השגרה עצמה? או נגד המערכת עצמה? – זה אפילו לא בא בחשבון, לא במערכת החינוך וגם לא הלאה בחיים, המערכת היא כמו לא משהו ללא עוררין, זה תבוע בתוך התודעה, כמו הברירה היחידה – האמונה בשטות הזאת זו תוצאת המניפולציה ושטיפת המוח המוקפדת.
  • בבי\”ס לא לימדו אותי על אופציות אחרות בחיים חוץ מ\”דמוקרטיה\” והמערכת ההיררכית הנוכחית. למה? כי אני הייתי בתוך אותה מערכת – היא חינכה אותי, אז בוודאי שהיא לא תראה לי אופציות אחרות. 
  • מה עם שיטות אחרות לגמרי? משהו יצירתי מעבר לחשיבה הרומית העתיקה והמיושנת? שיטה שמבוססת יותר על השיטה, שבה האנושות והטבע זורמים ביחד בלי להרוס, שיטות מבוססות יותר על משהו שעשוי לעבוד כמו תהליך טבעי שיגרום להרמוניה חברתית-אנושית-אקולוגית.

 

וכשאני אומר משהו \”מעבר\” אני לא מתכוון לדיקטטורה, לקפיטליזם, קומוניזם, סוציאליזם וכל המושגים המיותרים האלה לשפה האנושית, אותו התעתוע, שהומצא כדי להרגיע אוכלוסיה מסויימת ולהפריד בינינו.

אנחנו צריכים משהו חדש יותר, כי המילה \”דמוקרטיה\” מקורה ברומא העתיקה – הוותיקן. זה מה שנקרא להיתקע הרבה שנים מאחורה, עם שיטה מיושנת ולא תואמת למציאות שהשתנת ומשתנת בקצב מהיר. הפחד לשנות את השגרה, את הלך הדברים, שכבר נוסו ועובדים מבחינתם (הגנבים החוקיים), כלומר ההרגל שלהם לתאבת הבצע, שגלגליו הונעו וההון זורם מזה שנים תוך דריסה גסה של חופש הפרט – נסו להחליף להם את השיטה, נסו להגביל אותם – זה יסתיים במעטפה פה ושם – הם קונים חוקים ומשפיעים על מהלכים גורליים בעזרת ההון.

לפעמים מרגיעים כדי לתעתע

מה הכוונה להרגיע את האוכלוסיה? הכוונה היא לגרום לך לסמוך עוד יותר על המערכת כי היא מרגיעה אותך \”אם יהיה קפיטליזם אמיתי הכל יהיה מושלם, כולם יהנו מהשפע, אבל קפיטליזם אמיתי! לא סתם – חבר יקר תמתין עוד שנתיים אולי 10 אולי 20 שנה, תחכה וזה יקרה והעולם יעבוד כמו שחלמת בעומקי נשמתך\” אם קפיטליזם לא יעבוד אז יש סוציאליזם, אחרת מה? הייתה אנרכיה! העיניין הזה תפור להרבה מאוד אנשים עמוק בתוך המוח, שאנחנו חייבים להישען על משהו, איזושהי מערכת, תאגיד וכו\’ שיעזרו לנו לנווט במציאות בצורה הכי נכונה. האגו שלנו מונע משליטה וניסיון להשען על סדר, חזרה על דברים באופן רובוטי. האגו חושש מאנרכיה, ומעדיף שיעבוד וחזרה על דברים, שכבר לא עובדים – ויותר מזה הורסים את הסביבה ואת הבריאות שלנו.

יש לכם טלוויזיה והמבוגר XL, יש סרט חדש פנטסטי שהכנו עבורכם – עם גרפיקה חדישה, גם יצאה גרסה חדשה של גלידה טעימה של מותג אהוב, יש בירה, וודקה וכל סוגי האלכוהול זמינים עבורכם, רק תשבו ותרגעו – עזבו אותנו – תיהנו מהשיטה. יש לכם הכל. (או לדעתי, במילים אחרות – אין לכם כלום חוץ מהזבל, שאנחנו יכולים למכור לכם). – אהרון לוין

המערכת תגדיר לנו שיטות שונות

המערכת תגדיר לנו שיטות שונות של אפשרויות מדיניות וכלכליות לא נחוצות, כתירוץ לשליטה. אלו המעוגנות במילים יפות, כדי לבלבל ובעיקר כדי להפריד אנשים. לייצר קבוצות, שיהיו עסוקות בוויכוח חסר תכלית, ריק ממשמעות כלשהי, מפחית מאנושיותינו ומרחיק בינינו – כמו סטייה פתולוגית, סוג של עיוות מוחי. כאשר מדברים על נפש האדם, התודעה הקולקטיבית האנושית והחוויה האנושית בכללותה, המסתורין של החיים והבריאה – אז מבינים עד כמה נכשלת, נחותה ונאיבית המערכת הנוכחית, יחד עם כל המושגים הגרנדיוזיים שלה, שנועדו לבלבל ולהפריד – זה לא לכבוד שלכם, אתם, כבני אנוש.

החליפו את השילטון – ואני \”אהיה רגוע\”. ואז זה קורה – הבובה מתחלפת

נדיר דבר כזה הפגנה נגד השגרה עצמה. אבל, לרוב ההפגנות הן הפגנות של \”נפילה בפח\”. מכיוון שכאשר ישנן הפגנות של שמאלנים נגד ימניים ולהפך, או שיש הפגנות ויחד איתן עופפת התחושה הוודאית, שאם פוליטיקאי מסוים יוותר על כיסאו וילך או יוחלף, הפוליטיקאי האחר יושיע אותנו מכל הצרות. ואם לא ההוא, שהחליף – אז יש את השלישי \”שהוא כבר בטוח יסדר לנו את המדינה\”.

ואז זה קורה – הבובה מתחלפת, חלק מהאנשים מאושרים ורגועים – חלק לא מרוצים, כשהבובה הוחלפה נוצר סיפוק אדיר בחיים – אתה מבין שיש לך כוח לשנע דברים, להזיז עניינים, אתה חזק, אתה בדמוקרטיה! יש זה זה אני מרגיש. הם כמעט חווים אורגזמה. אסור לתת להם לגיטימציה לדברים הנחותים האלה, מהסיבה הם מפחיתים מערכינו, דורסים והורגים אותנו ואת הפלנטה – אין להם עתיד להציע לנו, הם לא יביאו אותנו למקום שהיינו רוצים להיות בו. היה להם מספיק זמן לתקן לפחות חלק מהבעיות, יותר מ- 70 שנה.

קרקס, פיקציות והחיים

כי למעשה מדובר בקרקס השעבוד. ושוב פיקציה \”כאילו שאם נתקן פה משהו במערכת הפוליטית – מדינית, אז נגיע להצלחה והכל יהיה טוב\” ותמיד באוויר, מרחפת האמונה, שאי שם – יש מישהו, שיוביל אותנו לעבר השלמות המדינית, ההארה הפוליטית, שלמות דמוקרטית אלוהית נשגבת – ממש שיא האנושות. השלום, הצדק וההארה הרוחנית האנושית כלל עולמית – יגיעו דרך הפוליטיקה? סתם שואל.

אם כבר לשנות משהו…

תדמיינו רגע מדינה, שלא הייתה קיימת בעולם, מדינה חדשה, יש בה בערך 7 מיליון אזרחים – נגיד אני אקרא לה מאיה. המדינה הזאת דומה אחד לאחד למדינות המפותחות, כמו אירופה וארה\”ב למשל. תארו לכם, שהאנשים עברו שינוי קולקטיבי בתודעה והם כבר לא כמונו. הם זנחו את האגו, הגיעו לרמות אחרות של הבנה וקיום. ותארו לעצמכם שפתאום 80 אחוז מהתושבים ויותר במדינה הזו:

  1. לא מתייחסים לבנקים ולאף אחד אין חשבון בנק. הרי הנייר לא שווה כלום, מה ששווה הוא הדבר, המשאב, האנרגיה, העשייה.
  2. לא מתייחסים למכתבים הבלתי פוסקים הדורשים מהם לשלם על משאבים הסובבים אותם. אני תושב כדור הארץ ומישהו לקח לנו בעלות על הקרקע, המים.
  3. לא משלמים ארנונה – אין יחס לניירת. בנאדם שנולד בכדוה\”א זכאי לקרקע משלו כי קיים מספיק מקום. אבל זה כל כך רחוק מהמציאות המחורבנת עם ההרגל המעוות הזה. סכומי עתק על 4 קירות בסך הכל. גזל מהאנשים.
  4. תנוכה חופשית בכל העולם ללא צורך בויזות ותורים של שנה. זכותו של האדם לנוע במרחב, בכל המרחב.
  5. האנשים מחליטים מכיוון שנולדו בכדור הארץ, זכותם על קרקע, ומפסיקים להתייחס לתאגידי הקרקע הממשלתיים שגם הם רוצים כסף.
  6. ניתוק מוחלט מן המערכת שחולבת אותנו והפיכתה ללא לגיטימית באופן טוטאלי.

והרשימה ארוכה… ובאותה המדינה שקראנו לה \”מאיה\” – השלטון ירד לתחתית, כדי לשרת את העם – כפי שאמור להיות, ערכו של הפרט עלה למעלה – הזהות שלהם חזרה אליהם – אותה זהות, שנלקחה ע\”י כל מיני כוחות בעלי אג\’נדות זרות ומזוהמות. והמוסדות \”הרגילים\” כבר אינם נחוצים. קמים מוסדות למוזיקה, לחזיונות, לאומנות, ארוטיקה ולאחווה הדדית. השוד הסתיים מחוסר שיתוף פעולה מצד הקורבנות.

הח\”כים העלו לעצמם את המשכורת ב- 5,000 ש\”ח בחקיקה סופר מהירה של כשבועיים

לדעתי כדי לשנות משהו, אסור להתייחס לפוליטיקה ולבחירות. אם לא תצביעו, לא תהיה משמעות לכנסת, אם לא תאכילו את הח\”כים, שהעלו לעצמם את המשכורת ב- 5,000 ש\”ח בחקיקה סופר מהירה של שבוע- שבוע וחצי בלבד.

כמה שנים לוקח להניע או לשנות סעיף קטן בחקיקה נגד צמח הקנאביס?

זוכרים כמה שנים לוקח להניע או לשנות סעיף קטן בחקיקה נגד צמח הקנאביס, שנצרך ע\”י מיליוני אנשים בארץ, ושעל פי היסטוריית הרישומים הקליניים ברפואה המוסמכת, עדיין לא מת מן הצמח ולו אדם אחד בעולם מזה אלפי שנים של שימוש בחלקו הרב מסורתי. ועוד אחרי קריאה של ארגון הבריאות העולמי להפסיק את המלחמה בצמחים – כל זה לא מספיק, כדי לשנות תוך שבוע – חודש – את העוול שהרס משפחות וחיים רבים במיוחד של צעירים בתחילת דרכם אחרי השירות הצבאי. את המשכורת המוגזמות בלאו הכי, הח\”כים העלו לעצמם מהר מעוד בסכום מוגזם במיוחד בעת \”משבר כלכלי\”.

הם דאגו לקלוע אותנו בלופ, חזרתיות, רובוטיות, אחידות

בעקבות החלוקה שלנו לכל כך הרבה קבוצות והגדרות שונות ומטופשות, אנחנו מבזבזים זמן ועסוקים ב-להוכיח, שהקבוצה שלנו צודקת – זה מזכיר לי את הוויכוח הילדותי שהיה בגן הילדים במשחק מכוניות צעצוע \”אנחנו יותר טובים!, לא נכון – אנחנו יותר טובים!\”, ואלו ויכוחים, שנמשכים דורות ע\”י אנשים בוגרים, ויכוחים חסרי תכלית, שלפעמים מובילים למלחמות דמים ורצח. אבל יש לכך מטרה. מכיוון שהם דאגו לקלוע אותנו בלופ – אין סופי של חלוקה שרק הולכת וגדלה, מה שגורם לגלגל ההפרדה בינינו לבין עצמינו, ובין האחד לשניה להמשיך להסתובב.

כשאתם מופרדים מעצמיכם, אתם מופרדים מהכל, מהסביבה, מהטבע מהאנשים שדואגים לכם. אל תתנו לאליטה להוריד אותכם למטה, צאו מגבולות השגרה ואל תחיו לפי תכתיבים שקובעים את הזהות שלכם – הביעו את הכישרונות והתחביבים שלכם, תכירו את עצמכם ועל תשענו על תאגידים, שמנצלים אותכם והופכים אותכם לבורג קטן. אל תנסו להיות כמו כולם!

הרחבת הפערים בין העשירים לעניים

בעלי ההון והשלטון מעוניינים להרחיב את הפער בין \”האזרחים הפשוטים\” ואפילו להרחיב את הפער בין האלפיון העליון לבין העשירון העליון בעיקר מבחינת הידע והיררכית, הם לא מעוניינים שיתווספו עוד חברים לקבוצה החשאית של בעלי השליטה.

והנה הם הבינו איך בערך אמור להראות הטבע ומה מותר לצרוך, ומה צריך לעקור

גם עם כל השוד והכנופיה, שקוראת לעצמה שלטון של חוק וסדר. אני חושב, שקיים אצל רובנו ניצוץ אלוהי של אנושיות ואהבת חינם, שיביא לאיחוד אנושי כלל עולמי, גם אם זה יקח 20 שנה, זה שם, זה ב- DNA וזה יקרה כמו תופעה מתקנת של הטבע. לא יכול להיות שכל היופי האלוהי הזה יתבזבז על ערימות פלסטיק, יאכטות, צעצועי עשירים, שקיות ניילון ובדלי סיגריות.

יש משימה ותכלית אחרת לאנושות, משימה חשובה שהטבע נתן (כמו שלכל יצור חי יש את התפקיד שלו בטבע), לא משימה שניתנה ע\”י קבוצה של אנשים לא ידועים, שלא נבחרו, אין מעליהם אף ביקורת והם חסרי אינטלגנציה ומרוחקים אלפי שנות אור מהטבע ומהאנושיות – הם גנבו אותנו ולקחו חסות על הטבע, כאילו שהם שולטים בו – הם מחליטים איזה צמח אסור ומה כן מותר. אז מה שאסור לא אמור לגדול על כדור הארץ הבנתם? הם מתקנים את האקולוגיה כי אחרי עבודה משרדית של שעות מרובות עד השעות הקטנות של הלילה הם הבינו איך בערך אמור להראות הטבע ומה מותר לצרוך, ומה צריך לעקור. מדובר בקבוצה של זכרים מבוגרים שיכורים ואגואיסטיים עם אובססיות שליטה והשפעה, לפי הפסיכיאטריה זה כמו מצב פסיכוטי של מאניה, תוך ניתוק מוחלט מהמציאות.

מי ששולט על תודעתכם שולט עליכם באופן מוחלט – גרהם הנקוק

הפגנות = לשחק במשחק של \”כוחות השלטון\”. תבינו, הפגנות רגילות לא יביאו לשינוי וגם לא הפגנות אלימות. כי הפגנות זה חלק מהמערכת – זה חלק מהמשחק סוג של \”לפרוק עצבים\”. אז מה כן יביא לשינוי אם לא הפגנות? אענה מה דעתי על כך בהמשך.

תהיתי לגבי הזכות של כל אדם להביע דעתו, כפי שמעוגן בחוק, וחשבתי – האין היא הזויה בפני עצמה?, מי העלה על דעתו, שמישהו עוד \”ייתן לנו את הזכות להביע דיעה\” ועוד באופן דמוקרטי… שזה בכלל, כזה שדרוג אדיר, שמוסיף יעילות מיטבית. לא כי – בלעדי הזכות הזו, שנתן לנו אדם לא ידוע, בלעדיה, לא יכולנו להביע את דעתנו עם שלטים, משרוקיות וסיסמאות בקול רם. מזל. תודה על הזכות.

אנשי בעלי ההון והשליטה מסתכלים על המסך ורואים בחדשות את ההפגנות ואומרים לעצמם \”יופי, תנו להם, העדר ירגע אחרי זה, תנו להם לשחרר טיפה עצבים, הם יקפצו קצת, יעשו טיפה רעש – הם עושים את זה כמו שלימדנו – אם צריך נדכא אותם עם אלות. נחדיר בהם פחד בתת-המודע והכל יסתדר\”.

והאזרחים – לרוב אכן נרגעים כי הם מבינים, שכרגע הם הביעו את דעתם, באופן דמוקרטי (וזה חודר להם לתת המודע שכביכול הם חיים בחופש מוחלט כמו שרשום) והם גם רגועים כי לדעתם זה מה שעשוי להביא לשינוי המיוחל – הם מאמינים \”כי זעקתם תשמע ותהדהד בראשם של האחראים למצב\”.

אלמלא המערכה הבלתי פוסקת של ערפול ומניפולציה של התפיסה הציבורית באמצעות רעלים בצורות של סודיות ותעמולה ממשלתית, האנושות תמצא באופן טבעי את דרכה אל מחוץ לתלאות מונעות הכוח, העומדות בפניה, באותה מידה כמו שאתם תמנעו ממכשולים וסכנות בדרך שלכם, כשאתם צועד בעיניים פקוחות. הבעיה היחידה במקרה זה היא שעינינו לא הורשו להיפתח.

יש משימה לעבור, אם זאת זה לא משהו קל כמו לעקוב אחר כללים של מישהו אחר – טרנס מק\’קנה

אין לנו צורך וזה כלל לא הכרחי, שיחזיקו למענינו קבוצה מעוותת של רעיונות נוקשים לגבי סוג החברה שאנחנו צריכים להיות, איזה סוג של מערכת פוליטית עלינו לנהל, איזה סוג של מערכת כלכלית עלינו לשרת. האנושות יכולה לנווט בדרך שלה על ידי הסרת כיסויי העיניים מן התעמולה הבלתי פוסקת, מהכפייה ומן העבדות. מה שהיה יוצר באופן אורגני חברה בריאה והרמונית עם הטבע.

בשנות ה- 60, האו\”ם החליט פה אחד להוציא מחוץ לחוק את כל הסמים לרבות הצמחים והפטריות הפסיכדליים – אמנה דחופה לכל מדינות העולם \”סכנה מידית לציבור\”.

המדינות פתחו במלחמה נגד אותם צמחים מסורתיים, שמאניים, מרחיבי תודעה, שהם היבט הכרחי להמשך המסורת העתיקה של עמים רבים, שהשתמשו בצמחים ופטריות מרחיבות תודעה, אלפי שנים, דורות רבים אחורה. למשל – בהודו, התפרנסו המקומיים מגידול המפ וקנאביס אלפי שנים עוד לפני שהאו\”ם הומצא. זה מה שהחזיק את הכלכלה בכפרים קטנים ונידחים שסבלו מרעב – וזו הייתה הפרנסה החקלאית שממנה חיו אלפי משפחות עניות שהצליחו לשרוד בזכות החקלאות.

רוב מדינות העולם אפילו לא היססו ומיהרו לבצע את דרישת האו\”ם והוציאו מחוץ אל החוק את כל מרחיבי התודעה – ותזכרו את השורה הבולטת ההיא, כי הולכת לקרות צביעות שמשפיעה עלינו עד היום.

לפתע בשנת 2017 האו\”ם וארגון הבריאות העולמי חזרו בהם מההחלטה של שנות ה- 60 – הם דרשו אי-הפללה עולמית והודו בכישלונה של המלחמה המיותרת בצמחים

רק שהפעם, המדינות לא מיהרו לאמץ את החלטת האו\”ם וארגון הבריאות העולמי, להביא לשינוי השיטה הברוטלית של אלימות והרס חיי אדם, פגיעה בפרטיות וחופש התנועה, במקום – סיוע נפשי, שיקום, ותמיכה בגמילה למי שמעוניין. ארגון הבריאות העולמי הגיע להחלטה וקרא לכל המדינות להצטרף לתכנית החדשה ועל המדינות ליישם דרך חדשה של הפסקת המלחמה בסמים\” ומעבר לדה-קרימינליזציה, שיקום וסיוע נפשי במקום מאסר ותיק פלילי שהורס את החיים.

אז למה הפעם ישראל (בניגוד רב לשנות ה- 60) לא מיהרה לשנות את ההגבלות חרף אין ספור הוכחות, נתונים סטטיסטיים ומחקרים ממדינות שכבר אישרו לגליזציה לפני כמעט עשור, פתאום מדינת ישראל בוחרת ללכת באומץ נגד המלצת ארגון הבריאות העולמי והאו\”ם. למה?

  1. קשה לוותר על הגבלות (במיוחד כאלה שנמשכו כמה עשורים) – ההגבלות מייצרות מקומות עבודה מיותרים – שבלעדיים יש צורך דחוף לייצר בעיה כדי להמשיך את משחק הגלגל המסתובב – של איוש כוח אדם מיותר, שמטפל בבעיה שתוכננה מראש במכוון – הם מרוויחים אנשים מבוהלים והיסטריים תוך יצירת פתרון פיקטיבי שמננו מיוצר רווח נוסף > אחרי שהצליחו להפחיד את האוכלוסיה, הרבה יותר קל לגרום לה להוציא כספים. לייצר רווח על פתרון שהוא או ניסוי באוכלוסיה או משתלם כלכלית עבור מספר מצומצם של תאבי בצע.
  2. קשה להם לאבד שליטה אחרי כל כך הרבה שנים, שליטה – היא הדבר הכי חשוב לכוחות ההון-שלטון המניפולטיביים, שעומדים מאחורי הקלעים. כי זה התפקיד שלהם – להרוס ואז \”לעזור\” או \”לתקן\” (תהליך של הצדקה עצמית). אחרת איך המערכת תצדיק עצמה, אם לא היו בעיות בעולם? עליהם ליצור כאלה, כדי שימשיכו להתקיים.
  3. קיים פחד וחוסר ודאות עבור אותה קבוצה. הם יודעים, שפסיכדלים (שבעבר נקראו מרחיבי תודעה) גורמים לשאול שאלות קשות ולפקפק בסמכותיות ושאחרי החוויה המסתורית האדם כבר לא יחזור להיות נאיבי ורובוטי כפי שהיה, השינוי הוא לתמיד. הפחד שלהם, שאנשים יתעוררו ויבינו שעבדו עליהם – ושכל השיטה הזאת היא בולשיט.
  4. קושי להרשות לאנשים ליהנות יתר על המידה. אתם צריכים להרגיש כמו שהם רוצים שתרגישו: ערניים, זריזים, חדים, רובוטיים, ללא אמוציות, שתהיו דלוקים על מצב של \”פתירת בעיות\”.
  5. תאגידי ההון של הפרמצבטיקה התרופתית – שמגלגלים טריליון שקלים. לוחצים ולא מאפשרים למדינה ובית המשפט העליון לשנות את החוק בנתיים. כי מי ששולט אלו בעלי ההון – לא בית המשפט ולא הרשות המחוקקת (הכנסת), כשתאגידי הפרמצבטיקה יחליטו שהגיע הזמן, הם יתנו אור ירוק. (זה עשוי לקרות רק אחרי, שהם ישתלטו מראש על רוב חברות הקנאביס, המגדלים והמניות של הגדולים בתחום – אחר כך אולי הם יתנו אור ירוק למדינה).

ואני שואל את עצמי: מהי המטרה של כל הדבר הזה? לאן אנחנו חותרים עם התרבות הנוכחית? לאיזו אמת היא מובילה ומה מחכה בסוף?

  • האם המטרה היא שלא תהיה פשיעה בכלל? ולא יהיה צורך ברשות האכיפה – המשטרה. מה הצפי לסיום הפשיעה עוד כמה שנים בערך?
  • האם המטרה היא שכולם יהיו בריאים? ולא יהיה צורך בבתי חולים. אמבולנסים. הרוב הגדול בריאים כי אין זיהום, אין אנטנות קרינה… כן בטח זה החזון שלהם.
  • האם המטרה של הממשלה היא להגיע לסוג של הארה, שבה הכל בסדר מכל הבחינות וזה נשמר לתמיד, ללא צורך נוסף בוועדות, הצבעות, חקיקה, שינויים, וכולם כ\”כ ממושמעים וטובים כך שאין צורך ביושב ראש הכנסת, שיעשה סדר במליאה?
  • האם המטרה של התרבות היא להוביל אותנו למקום ההוא שיש סדר אולטימטיבי, הכל נבדק, הכל מתוכנן וידוע מראש ואין בעיות?

וכך הלאה…

מבחינתם – אסור שהכל יהיה בסדר

המטרה שלהם היא להמשיך באותו קו של יצירת חוסר וודאות, הפחדה, שקרים, סודיות ופגיעה יומיומית בחופש הפרט. אם הכל היה בסדר, לא הייתה קיימת האפשרות לייצר פיקציה שתמיד יש בעיות. הרי זו קטסטרופה עבורם – כאשר לא ניתן לייצר רווח, מכיוון שהגענו למצב, שהכל בסדר. אסור שהכל יהיה בסדר!

יש לנו אפשרות לקדם את סיום האטימות הממשלתית / הפוליטית / התאגידית / פיננסית ואת סיום ניהול התפיסה של הממסד שמבוסס על הון ושלטון, אגו ועבדות – אבל זו משימה לא קלה, אז איך לגרום לאנושות לראות הכל דרך עיניים צלולות כדי שנוכל לקבל החלטות מושכלות משל עצמנו ולהחליט להיכן פנינו מועדות?

הרבה אנשים עוד יתווכחו אתכם לפעמים גם יתעצבנו מאוד ויגנו על המערכת והממסד, שדופק אותם, כי הם שטופי מוח בעלי רמת משכל חלשה ונמוכה, יותר קל להם להשען על מערכות שמסבירות שלהם הכל באופן הגיוני ומובילות את חייהם בדרך הטובה ביותר. האנשים האלה תקועים – הם התמסרו לכל הזבל הזה שמוכרים להם. עזבו אותם שימשיכו להאמין… אין צורך להצתדק בפניהם, הם לא מוכנים מבחינה רוחנית – תודעתית לעכל דברים כאלה.

פירוק התקשורת הדומיננטית בעלת היכולת להשפיע על הנרטיבים המהותיים ביותר. צנזור קולות אנטי-ממסדיים היא דרך נוספת למנוע מאנשים לראות את מה שמתרחש במציאות – בעולם כולו.

פתחו ערוץ חדשות – תמיד תראו שם רק דברים רעים שקראו. רציחות, דריסות, תככים פוליטיים, צהובונים וכו\’. זה העולם שלנו?

למה זה לא מופיע בחדשות:

אני ציפיתי שבחדשות יראו תגליות חדשות בטבע, בעלי חיים חדשים, צמחים ותרופות טבעיות חדשות, פילוסופיה, המצב בו האנושות נמצאת, האוקיינוס, החלל, המסתורין הבלתי מוסבר שעופף את העולם, הזריחה בבוקר. למה זה לא מופיע בחדשות?

האוצר הפלנטרי, התודעה שמאחורי הטבע – השימוש בצמחים אנתאוגנים היא התקווה – כברירה אחרונה להמסת הקירות התלולים של חוסר הגמישות התרבותית, שנראה כי היא מביאה אותנו לחורבן. אנו זקוקים למערכת עדשות חדשה כדי לראות דרכה את העולם. – טרנס מק\’קנה

ההסכם האמיתי בינינו לבין הטבע שלא נחתם על נייר במשרד המפואר

לפי דעתי אי-הפללה של פסיכדליים כל כך קריטית מכיוון, שלראות ולהכיר את עצמינו לעומק חשוב לא פחות מאשר לראות מה קורה בעולמנו ואנתאוגנים (או בשמות אחרים מרחיבי תודעה או פסיכדליים) יכולים להקל על ראייה זו. לדעתי זו התרופה שהטבע הכין לזירוז התיקון המנטלי – רוחני אליו נקלעה האנושות.

אנחנו האנשים לא טיפשים, ואנחנו הולכים להשיב וליישם את ההסכם היחיד, שקיים והוא לא רשום על נייר של הממשלה – האהבה בין האנושות לטבע, החיבור שלנו לאדמה. התקווה לעתיד מבטיח, שבו אנחנו בני האדם מרימים את הטבע את בעלי החיים ואת עצמינו לרמות גבוהות יותר של הוויה, ללא הגבלות חיצוניות, ללא ממסדים, שמחליפים את מוחותינו ומחשבותינו.

נותנים אישורים, בודקים, מוודאים ומנפיקים ניירת גורלית – שוד מסודר ומוגן ע\”י החוק

עם כל העוול והכפייה הממסדית, המאמץ המתמשך שלהם לשלוט – גרם לנזק רב עד כה, אך הוא לא הביא להם את השליטה המיוחלת, אין להם שליטה על כלום בסופו של דבר. המציאות מנוהלת על ידיכם בלבד חברים, אתם הבעלים של העולם הוא שייך לכם ואתם שייכים לטבע, כולו – זה הבית שלכם, כדור הארץ. זה שחילקו את העולם למדינות עם גבולות סגורים ומוגנים.

בהרבה מקומות בעולם אסור לגור או לטייל מעבר לתקופה מסוימת כי צריך עוד מסמך שדורש מכם הרבה תנאים, אבל נולדתם בכדור הארץ, זכותכם לטייל בו בחופשיות ולבחור לגור היכן שתרצו ולבנות מה שתרצו היכן שתרצו כל עוד אתם לא פוגעים באף אחד, הגיוני לא? – אבל זה לא כך כי יש ארגונים, שמחליטים, השתלטו על הקרקע של האנשים, נותנים אישורים, בודקים, מוודאים ומנפיקים ניירת גורלית, שתקבע אם תוכל להוסיף מרפסת לדירה או לא – אם כן תקבלו אישור, תשלום הארנונה החודשי יגדל, מה זה ארנונה? עוד מילה חדשה שנולדה כדי לשעבד, עיוות, שוד מוגן בחוק.

\”אל תדחיקו מילים מוזרות שעולות לכם לראש\”

אישיות אותנטית קיימת בתוכיכם ומחכה לפרוץ החוצה, יש לכם תחביבים שדוכאו בגלל התרבות. יש לכם יכולות פנטסטיות ומיוחדות שזנחתם, אין ממסד בנושא, \”אי אפשר להירשם לאנשהו\” אז היכולות שלכם כביכול הופכות ללא רלוונטיות. תאמינו בעצמכם, ותגלו שהעולם מקשיב לכם ומרים אתכם למעלה. התעלמו לחלוטין מהתעמולה. אל תצפו בחדשות, תכירו את העולם הפנימי שלכם, שאני מבטיח לכם – את רובו אתם לא מכירים והוא תומן בחובו דברים שיפתיעו אתכם, שימו לב לחלומות, התייחסו לצירופי מקרים, הקשיבו לאינטואיציה, אל תדחיקו מילים מוזרות שעולות לכם לראש, תהיו אתם תשתחררו ותצחקו בכל רם על הכל בלי לחוש בושה, כי העולם, מלבד שהוא מלא בקסם הוא מצחיק ומשעשע, אם מסתכלים על הכל כאחד.

דור חדש של אנשים, שידחו את המערכת על הסף

לסיכום אומר שהמאמר עשוי להישמע די פסימי, יחד עם זאת התכחשנו מספיק למציאות המוכתבת לנו. אבל… אני יודע שיש מי שדואג , מבין ומחובר לאקולוגיה, שמתי לב שהרבה קהילות ברשתות החברתיות בנושא טבע, היסטוריה נסתרת, צמחי מרפא ורפואה אלטרנטיבית, אמנות מכל הסוגים, פסיכדליה ותודעה, פטריות ועצים, רוחניות ועין שלישית, חלומות וכו\’, קהילות אלה פורחות בקצב מוגבר, ביחס לשנים עברו וצוברות פופולריות רבה בקצב מהיר יותר ויותר בשנים האחרונות – עקב המודעות ההולכת וגוברת בהכרה האנושית הקולקטיבית. זה משמח כל כך ומייצר תקווה אדירה.

הדורות הצעירים כבר לא פראיירים כמו דורות עברו. השינוי כנראה יגיע מהדור הצעיר, אולי זה יקח כ- 10 שנה אול פחות זה לא תהליך מהיר. דור חדש של אנשים, שידחו את המערכת על הסף, כי הזמן עשה את שלו. הם יגדלו שיער ארוך וזקנים, יפתחו דוכנים של יצירות אמנות עבודת יד, ימרדו בתעשייה והעבדות, בשגרה המגעילה, בשימוש לרעה בכוח – הם יפקפקו בסמכותיות וידחו כל ניסיון לפגיעה בחופש הפרט, הם יעשו קעקועים, יעסקו באמנות, אלכימיה, חקלאות, עיסוי מרפא, מוזיקה, ריקוד, רפואת טבעית, ידאגו לאיכות הסביבה ויעברו לאנרגיות ירוקות עצמאיות ולא תלויות במונופול כזה או אחר. זה החזון שלי, אני חושב שזה יקרה.

המאמר הנ\”ל איננו מהווה המלצה או תמריץ לפעילות כזו או אחרת, אלא, משקף דעה פרטית. כל שימוש במידע המופיע המאמר הוא על אחריות הקורא בלבד. 

תודה ובאהבה
אהרון לוין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top