myHerb

Run With

Carbon-footrpint Reduction Project

nature, to travel, landscape-3616194.jpg

פרויקט שיתופי חדשני להפחתת פליטות פחמן

Atarim היא פלטפורמת שיתוף הפעולה הוויזואלית המובילה בעולם, שאומתה על ידי אלפי צוותים ברחבי העולם (סוכנויות בניית אתרים/עיצוב ומעבר) לשיתוף פעולה ויזואלי עם לקוחות ופנימיים.

שירות צד-שלישי יפתח בחלון חדש.

הצטרפו אלינו לעתיד ירוק יותר!

עולם בו אנו חיים מתמודד עם אתגרים סביבתיים משמעותיים, ביניהם שינויי אקלים, זיהום אוויר וזיהום פלסטיק. פרויקט זה נועד לקדם קיימות ולצמצם את ההשפעה הסביבתית שלנו באמצעות שיתוף פעולה עם חברות מובילות בתחום הקיימות. אנו מאמינים ששיתוף פעולה זה יביא לשינוי משמעותי ויאפשר לנו להבטיח עתיד ירוק יותר עבור הדורות הבאים.

שתילת עצים ב- Triple (בשלשות)

פרויקט להפחתת פליטות פחמן בעזרת שיתוף פעולה עם חברות המקיימות קיימות. בין השאר 3 חברות אשר מקדמות הפחתת פליטות פחמן ע”י שתילת עצים (Tree-Nation, Greenspark, One-Tree Planted) ובנוסף, חברת CleanHub השותפה אשר פועלת להתמודדות עם זיהום הפלסטיק באוקיינוסים. CleanHub פיתחה פורטל ייעודי למעקב אחר צמצום זיהום הפלסטיק.

 

 

myHerb partner with Tree-Nation

שימוש בטכנולוגיות חדשניות

החברות המקיימות הללו משתמשות בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בכדי להשתמש במשאבים מחדש ולהפחית את הנזק שלנו לסביבה. כל אחת מהחברות מתמקדות בתחומים שונים, אשר במגוון העניינים האקולוגיים, כדי להבטיח יעד משותף: קידום הקיימות והתמודדות עם צמצום הזיהום הסביבתי.

השותפים לפרויקט

  • Tree-Nation, Greenspark, One-Tree Planted: חברות אלו מתמקדות בשתילת עצים, פעולה בעלת השפעה משמעותית על ספיגת פחמן דו חמצני. ידוע כי עץ בוגר אחד מסוגל לספוג עד 48 פאונד של פחמן דו חמצני בשנה. שתילת עצים תורמת גם לשמירה על המגוון הביולוגי, מונעת סחף קרקע ומוסיפה יופי לסביבה.
  • CleanHub: חברה פורצת דרך אשר פיתחה טכנולוגיה חדשנית להתמודדות עם זיהום הפלסטיק באוקיינוסים. טכנולוגיה זו מאפשרת לאסוף פלסטיק מהאוקיינוסים, לפרק אותו ולשחזר אותו לאנרגיה ירוקה. CleanHub פיתחה גם פורטל ייעודי למעקב אחר צמצום זיהום הפלסטיק, המאפשר לכל אחד לעקוב אחר ההתקדמות ולראות את השפעתו.

הטכנולוגיות שנמצאות בשימוש

  • פורטל ייעודי למעקב אחר צמצום זיהום הפלסטיק: פורטל זה מאפשר לכל אחד לעקוב אחר כמות הפלסטיק שנאספה מהאוקיינוסים, כמות הפחמן דו חמצני שנמנעה כתוצאה מכך, וכמות האנרגיה הירוקה שנוצרה.
  • הפיכת פלסטיק לאנרגיה ירוקה: טכנולוגיה חדשנית זו מאפשרת לפרק פלסטיק ולשחזר אותו למולקולות דלק, גז טבעי או חומרי גלם אחרים. תהליך זה ידידותי לסביבה ואינו פולט גזי חממה.
  • שימוש חוזר במשאבים: אנו מאמינים בשימוש חוזר במשאבים ככל האפשר, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות. אנו משתפים פעולה עם חברות המפתחות טכנולוגיות למיחזור פלסטיק, נייר ומתכות.

השפעה רחבה ומשמעותית על הסביבה

  • השפעה רחבה ומשמעותית על הסביבה: הפרויקט יתרום לצמצום פליטות גזי חממה, שיפור איכות האוויר, הגנה על המגוון הביולוגי וניקוי האוקיינוסים מזיהום פלסטיק.
  • קידום חדשנות וטכנולוגיות ירוקות: אנו תומכים בפיתוח טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בתחום הקיימות, ומאמינים שזהו המפתח להבטחת עתיד ירוק יותר.
  • הזדמנות להיות חלק מקהילה אכפתית ופעילה: אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולקחת חלק פעיל בקידום קיימות והגנה על הסביבה.

דוגמאות לפעילות מסייעת ליישום והרחבת הפרויקט

  • תרומה כספית: ניתן לתרום כסף לפרויקט ולתמוך בפעילותן של החברות השותפות.
  • התנדבות: ניתן להתנדב בפעילויות השונות של הפרויקט, כגון שתילת עצים, ניקוי חופים ופעילויות הסברה.
  • הפצת המודעות: ניתן להפיץ את המודעות לפרויקט ולעודד אחרים להצטרף.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו בפרויקט חשוב זה ולקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד ירוק יותר. יחד, אנו יכולים לעשות שינוי!

לפרטים נוספים והרשמה:

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top