myHerb

תרסיס אף ראשון מסוגו המכיל את המרכיב הפעיל בפטריות הקסם לטיפול בפוסט טראומה ודיכאון

PTSD ודיכאון הם שני מחלות הנמצאות בבדיקה לטיפול בפסילוסיבין. ספריי האף ‘פטריית קסם’ תוכנן כך כדי להקל על צריכת מינון מבוקר נמוך ביותר, מה שנקרא “Microdosing” לאנשים הסובלים מ- PTSD או דיכאון.

Silo Wellness, חברה מאורגון, ארה”ב פיתחה תרסיס פטריות קסם לאף בג’מייקה – שם הפסילוסיבין הוא חוקי – למינון מבוקר ומדוד המכונה ‘מיקרו-מינון’.

תרסיס אף פטריות קסם

תרסיס האף פסילוסיבין עוקף את המעיים, עובר ישירות לזרם הדם דרך ממברנות הריר של האף ובסופו של דבר לכבד לצורך חילוף חומרים. זה חוסך מהמטופל לחוש בחילה, כפי שנהוג לחוות בעת נטילת פסילוסיבין. יועצת מועצת המנהלים ומשקיעה ב- Silo Wellness, בקי רוטרמן, רוקחת במיזורי, הצהירה: “חולים רבים שצרכו פסילוסיבין, במיוחד נשים, מתלוננים על בטן מוטרדת או על הקאות בעת נטילת מינון גבוה מידי של פטריות אלו.

“אנו רוצים להביא את הרפואה הטבעית הנהדרת הזו תחילה לאורגון, ואז לשאר רחבי ארה”ב – לאלה שיפחדו לאכול קומץ פטריות ואשר ירגישו יותר בנוח לראות את התרופה שלהם במצב מוכר, כמו תרסיס אף במינון מבוקר.”

המינון הנכון

כאשר חולה נוטל פסילוסיבין המינון הוא חשוב ביותר. אנשים רבים בסופו של דבר ‘נתקעים’, מכיוון שלמנה הראשונה נדרש זמן מה כדי להתחיל להשפיע, כך יוצא שהמטופל צורך יותר, ומאוחר יותר מגלה שלקח יותר מדי. ספריי המיקרו-מינון הוא בעל מהירות ספיגה גבוהה מה שחשוב על מנת למנוע חוויות במינון גבוה בטעות.

מייסד Silo Wellness, מייק ארנולד, אמר כי הוא יצר את מתקן התרופות לאחר ההתנסות הראשונה שלו בפסילוסיבין לאחר שרופא המליץ לו לנסות זאת. הוא אמר: “לא יכולתי שלא לחשוב כמה התמזל מזלי שהרופא בפועל ייקח אותי לטריפ הראשון שלי ולא ‘איזה בחור’ שהכרתי, הבנתי שלרוב המשתמשים הראשונים אין את הפריבילגיה הזאת.

ריפוי טראומה בעזרת פטריות קסם

המרכיב פסילוסיבין נבדק לטיפול במספר מצבים גופניים ונפשיים, שניים מהם PTSD ודיכאון. נראה כי המרכיב הפסיכואקטיבי מעורר קולטנים במוח ועלול “לחווט את המוח” על ידי הגברת קישוריות העצבים – עוזר לריפוי טראומה מאירועים גופניים או פסיכולוגיים.

סמנכ”ל הכספים, סקוט סליי, אמר: “אנו כל כך אסירי תודה על ההזדמנות להחזיק מוצר ממשי וראשוני בשוק המבוסס על פטריות הקסם.”

“גיליתי את הפטריות לאחר שחזרתי מעירק שם עבדתי כחבלן ומנטרל מטעני. המלחמה שינתה אותי והמדינה שלי (ארה”ב) לא הייתה מסוגלת לעזור לי להתגבר ולהתמודד עם ה- PTSD שלי.

“קיבלתי תרופות כבדות. פטריות ו- DMT הצילו אותי. חיי התחדשו. כרגע יש לי שלווה נפשית ומטרה בחיים, ואני לא יכול לחכות לחלוק את ההזדמנות הזו עם העולם.”

מכיוון שפסילוסיבין ותרכובות פסיכו-אקטיביות אחרות נמצאות בכמעט 200 מינים של פטריות ידועות, בני האדם התפתחו סביב תרכובות כימיות מועילות אלה. משתמשים בפסיכדלים יודעים כבר שנים רבות ש”מינון מיקרו “קטן של פטריות יכול להעניק למשתמש יתרונות רוחניים, רפואיים וטיפוליים מבלי לשלוח את המשתמש ל”טיול” פסיכדלי כמו במינונים גבוהים של של פטריות.

הפסילוסיבין זכה לאחרונה לציון ה- ‘Breakthrough Therapy’ לאחר שעבר את הבדיקות הנדרשות בשלב השני של ה- FDA לטיפול בדיכאון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top