myHerb

תוספי תזונה מומלצים ע"י myHerb

מוצרי iHerb הנמכרים ביותר בישראל

iHerb היא חנות מקוונת פופולרית המציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות טבעיים, תוספי מזון ומצרכים אורגניים. היא זכתה לפופולריות עצומה בקרב אנשים מודעים לבריאות בישראל הודות למוצריו האיכותיים והמחירים התחרותיים. בפוסט זה בבלוג, נדגיש כמה ממוצרי iHerb הנמכרים ביותר בישראל ונספק תיאורי מוצרים, טיפים ונארגן רשימות מוצרים כדי להקל על חווית הקנייה שלך.

על פי הנתונים העדכניים, זוהי הטבלה שמראה לנו את המוצרים הטרנדיים ביותר ב- iHerb בישראל נכון ל- 2023:

דירוג מוצר קטגוריה
1 Now Foods, שמן דגים, 1200 מ”ג אומגה 3, חוזק משולש, 180 סופטג’ל חומצות שומן אומגה 3
2 Now Foods, ויטמין D3, 5000 IU, 360 Softgels ויטמין די
3 סולגאר, מגנזיום ציטראט, 400 מ”ג, 250 טבליות מגנזיום
4 Nature’s Way, Alive! פעם ביום מולטי ויטמין ומינרלים לגברים, 90 טבליות מולטי ויטמינים
5 סוונסון, ויטמין C עם ורדים, 1000 מ”ג, 250 כמוסות ויטמין סי
6 NOW Foods, כורכום כורכום תמצית סטנדרטית 95% עם BioPerine, 1000 מ”ג, 120 כמוסות כּוּרכּוּם
7 NOW Foods, תמצית אשווגנדה, 500 מ”ג, 60 כמוסות אשווגנדה
8 Nature’s Way, סנט ג’ון וורט, 900 מ”ג, 120 כמוסות סנט ג’ון וורט
9 סולגאר, פרוביוטיקה 30 מיליארד כמוסות צמחוניות פרוביוטיקה
10 Now Foods, Glucosamine Chondroitin MSM Complex עם Boswellia וחומצה היאלורונית, 120 כמוסות תמיכה במפרקים

1. שמן קוקוס כתית מעולה

שמן קוקוס כתית אורגני זה הוא מרכיב עיקרי בהרבה משקי בית בישראל. הוא מופק מאגוזי קוקוס טריים וידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו. הוא יכול לשמש לבישול, אפייה, טיפוח העור והשיער. הטעם והארומה הטבעיים של שמן הקוקוס מוסיפים מגע מענג למתכונים שלך.

2. שמן דגים אומגה 3

תוספי שמן דגים אומגה 3 פופולריים ביותר בישראל בשל היתרונות הידועים שלהם לבריאות הלב. תוספי מזון אלו עשירים בחומצות שומן חיוניות התומכות בבריאות הלב וכלי הדם, תפקוד המוח ובריאות המפרקים. הם זמינים בצורות שונות, כולל softgels ונוזל.

3. קולגן פפטידים

פפטידי קולגן צברו פופולריות משמעותית בשנים האחרונות בזכות יכולתם לקדם עור, שיער וציפורניים בריאים. ניתן להוסיף בקלות את התוספים העשירים בחלבון לשגרת היומיום שלך על ידי ערבובם לתוך המשקאות או השייקים האהובים עליך. הם עוזרים לשפר את גמישות העור, להפחית קמטים ולחזק את השיער והציפורניים.

4. פרוביוטיקה

פרוביוטיקה חיונית לשמירה על מעיים בריאים ותמיכה בבריאות העיכול הכללית. iHerb מציעה מגוון רחב של תוספי פרוביוטיקה המסייעים בשיקום האיזון הטבעי של חיידקי המעי. תוספי תזונה אלה זמינים בצורות כמוסות, טבליות ואבקה, מה שהופך את תהליך הבחירה לנוח יותר, ומסייע לך לגלות ביתר שאת את מה שמתאים לצרכים שלך.

5. אבקות חלבון טבעיות

לחובבי הכושר בישראל אבקות חלבון טבעיות הן מצרך חובה. אבקות אלו מהוות מקור מצוין לחלבון, החיוני לצמיחת השרירים ולהתאוששות לאחר אימון. הם מגיעים בטעמים שונים והם ללא תוספים מלאכותיים או ממתיקים.

אבקות חלבון המפ

אבקת חלבון המפ היא אבקת חלבון על בסיס צמחי העשויה מזרעי המפ טחונים. זהו חלבון מלא, כלומר הוא מכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות שהגוף אינו יכול לייצר בעצמו. מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור אנשים שמקפידים על תזונה טבעונית או צמחונית, כמו גם עבור אנשים שמחפשים להגדיל את צריכת החלבון שלהם.

אבקת חלבון המפ היא גם מקור טוב לסיבים תזונתיים, שומנים בריאים וויטמינים ומינרלים. היא עשירה במיוחד בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, החיוניות לבריאות הלב, תפקוד המוח והפחתת דלקות.

טיפים לקניות ב-iHerb

  1. צור חשבון: על ידי יצירת חשבון ב-iHerb, תוכל לעקוב בקלות אחר ההזמנות שלך, לשמור את המוצרים המועדפים עליך ולקבל הנחות והצעות בלעדיות.
  2. קרא סקירות מוצרים: לפני ביצוע רכישה, הקפד לקרוא ביקורות של לקוחות כדי לקבל מושג על איכות המוצר ויעילותו.
  3. בדוק אם יש מבצעים שבועיים: iHerb מציעה מבצעים ומבצעים שבועיים על מוצרים שונים. הקפד לבדוק את האתר שלהם באופן קבוע כדי לנצל את ההנחות הללו.

iHerb היא חנות מקוונת אמינה המציעה מגוון רחב של מוצרי בריאות איכותיים עם משלוח לישראל. המוצרים הנמכרים ביותר המוזכרים בפוסט זה בבלוג הם רק כמה דוגמאות מצומצמת למגוון המוצרים הנרחב הזמינים ב-iHerb. בין אם אתם מחפשים תוספי תזונה, מוצרי טיפוח או מצרכים אורגניים, iHerb תספק את הצרכים שלכם ואנחנו נעזור לכם לאתר את המוצרים הטובים ביותר.

2 מחשבות על “מוצרי iHerb הנמכרים ביותר בישראל”

  1. שלום. האם ויטמינים ותוספי מזון הנימכרים ב iherb, הם מאושרים עי FDA? תודה

    1. מוצרים הנמכרים ב-iHerb אינם בהכרח מאושרים על ידי ה-FDA.

      תוספי תזונה אינם מאושרים ישירות על ידי ה-FDA.

      1. ה-FDA אינו מאשר תוספי תזונה (ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא וכו’) באותו אופן שהוא מאשר תרופות מרשם.
      2. יצרני תוספי התזונה אחראים לוודא שהמוצרים שלהם בטוחים ושהתוויות שלהם נכונות ואינן מטעות.
      3. ה-FDA יכול לנקוט בצעדים נגד תוספים לא בטוחים או טענות מטעות לאחר שהמוצר מגיע לשוק.

      ההצהרה של iHerb:

      ל-iHerb יש הודעת פטור ברורה באתר שלהם המציינת שהמוצרים והטענות שנעשו לגביהם לא נבדקו על ידי ה-FDA ולא אושרו לאבחון, לטפל, לרפא או למנוע מחלות.
      ניתן למצוא את ההצהרה המלאה הזו כאן: https://www.iherb.com/info/disclaimer

      דברים חשובים לזכור:

      מחקר: תמיד כדאי לחקור כל תוסף שתרצו ליטול, ללא קשר למקום הקנייה שלו. חפשו מידע ממקורות מכובדים כמו המכונים הלאומיים לבריאות (https://ods.od.nih.gov/).
      דיברו עם הרופא שלכם: לפני תחילת נטילת כל תוסף, התייעצו עם הרופא שלכם, במיוחד אם אתם נוטלים תרופות או שיש לכם בעיות בריאות קיימות.

      בחרו במותגים בעלי מוניטין: iHerb נושאת מותגים ידועים רבים בעלי מוניטין מבוסס.
      חפשו את תו ה-iTested: ל-iHerb יש תכנית “iTested” שבה הם עובדים עם מעבדות צד שלישי כדי לאמת את האיכות והאותנטיות של מוצרים מסוימים.

      בשורה התחתונה: בעוד שה-FDA אינו מאשר ישירות תוספי תזונה, כדאי להיות זהירים ולהפעיל שיקול דעת בעת בחירת תוספים מ-iHerb או מכל מקום אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top