myHerb

כיצד לשתול עצים אמיתיים דרך הדפדפן שלכם

אם אתם מחפשים לתרום את חלקכם עבור כדור הארץ. וכרגע אין באפשרותכם לשתול צמחים בעצמכם, לפניכם מספר דרכים בהם תוכלו לשתול עצים אמיתיים, רק על ידי שימוש בדפדפן שלכם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לעזור להתמודד עם ההשפעות של שינויי האקלים היא שתילת עצים. דרך חדשנית לשתול עצים ברחבי העולם היא באמצעות דפדפן האינטרנט שלך. דפדפן או הרחבה לשתילת עצים יכולים להפוך את חיפושי האינטרנט שלך לנטיעת עצים על פני כדור הארץ. לפניכם חמישה הרחבות ואפליקציות שיעזרו לכם לשתול עוד עצים.

הרבה מהקניות של היום מתרחשות באינטרנט, מה שהופך את הקניות המקוונות לתורם משמעותי לשינויי האקלים. קניות מקוונות מקלות על הצריכה שלנו בכמה קליקים. הרכישה ללא חיכוך של פריטים מונעת מצרכנים רבים להתחשב בעלויות הסביבתיות הכרוכות ברכישתם.

1. EcoCart

EcoCart מעודדת קונים מקוונים להשתמש בהרחבה שלה כדי לצמצם את ההשפעות הסביבתיות של ההזמנות שלהם. תוסף דפדפן הקניות המקוון הידידותי לסביבה של החברה מאפשר לצרכנים לקזז את פליטת הפחמן שלהם בחינם על ידי קניות בחנויות EcoCart המשתתפות.

תכונת קיזוז הפחמן עוזרת להפוך קניות מקוונות לאפשרות ירוקה יותר מאשר קניות בחנויות פיזיות מסוימות. בלחיצה אחת בקופה, תעזור לממן פרויקטים מאומתים של קיזוז פחמן, כמו שתילת עצים, בהתאם להשפעה הסביבתית המדויקת של ההזמנה שלך. כמו כן, תזכה בנקודות Eco, אותן תוכל לממש עבור כרטיסי מתנה בחנויות נבחרות.

“בהזמנתכם שמרתם על 3 עצים” – מתוך EcoCart

כדי להשתמש בתוסף, הורד והתקן אותו בדפדפן. לאחר מכן, בעת קניות אצל סוחרים נבחרים, התוסף קופץ. לחיצה על החלון הקופץ הופכת את ההזמנה שלך לנטרלית פחמן.

EcoCart גם מחשבת את טביעת הרגל הפחמנית של ההזמנה שלך ולאחר מכן מקזזת אוטומטית את השפעתה על ידי תרומה של הסכום הנדרש לפרויקטים מאומתים של קיזוז פחמן ללא עלות נוספת עבורך. הכספים המשמשים הם העמלות שמרוויחה EcoCart משותפי המותג; למעלה מ-10,000 מותגים עובדים עם החברה.

2. Verdoo

אם אתם רוצים לשמור על כדור הארץ, הזמן והכסף בזמן ביצוע קניות מקוונות, Verdoo עשוי להיות ההימור הטוב ביותר עבורכם. Verdoo היא אפליקציית אינטרנט והרחבת דפדפן שעוזרת לצרכנים להילחם באקלים בזמן שהם קונים באינטרנט. הכלי החינמי מאפשר לקונים מקוונים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם בחינם. Verdoo גם מחבר את הקונים עם העסקאות וההנחות הטובות ביותר של למעלה מ-10,000 קמעונאים שותפים שלה.

“על כל רכישה אנחנו שותלים עץ”

הפלטפורמה של העסקאות תציג את מספר העצים שהיא יכולה לשתול כדי לקזז את טביעת הרגל הפחמנית שלך. עצים רשומים בחשבונך לאחר השתילה.

עבור כל רכישה מוצלחת, שותפי סוחר שולחים עמלה ל-Verdoo. לאחר מכן, הארגון משתמש ברווחים כדי לשתול עצים. ורדו עובדת כיום בשיתוף עם “עדן יערות” (Eden Reforestation) לנטיעת עצים ברחבי העולם.

3. השיר הזה נוטע עצים (This Song Plants Trees)

אם אתם מחפשים לקזז את טביעת הרגל הפחמנית של הסטרימינג שלכם, השיר הזה צמח עצים יעזור. לעץ צמחי השיר הזה יש קטע שמע של 31 שניות שהיוצר מבקש מהמאזינים לכלול ברשימת ההשמעה שלהם.

מאזינים יכולים להזרים את השיר ב-Spotify, Amazon Music, Qobuz ושירותי סטרימינג אחרים. ניתן גם לשתף את הקישור לשיר ברשתות החברתיות כך שבכל פעם שמאזינים מנגנים אותו, הם תורמים לנטיעת עצים נוספים.

הזרמת קטע האודיו תזכה את היוצר בהכנסה מסוימת, וכל ההכנסות הולכות לנטיעת עצים. על כל 100 סטרימים לערך, הארגון ישתול עץ. לקליפ האודיו יש למעלה ממיליון סטרימים, והיוצר שלו תרם 10,000 עצים. העצים נטועים במדגסקר, קניה ומוזמביק עבור פרויקטי יערות עדן באמצעות קמפיין טריליון העצים.

4. Flora

אנשים רבים מוסחים בקלות ולא מצליחים להתמקד במשימות היומיומיות. אם אתה נכנס לקטגוריה זו, שקול להשתמש ב-Flora כדי לשפר את הפרודוקטיביות שלך.

Flora הוא כלי חינמי לשמירה על מיקוד ולמעקב אחר מטרות שעוזר לשפר את תשומת הלב שלך למשימות. האפליקציה מעודדת ומתגמלת אותך על כך שאתה מנסה בכוונה להתרחק מהטלפון שלך. זה גם חוסם אפליקציות שמסיחות את הדעת למשך זמן קבוע מראש, כך שתוכל להתמקד בדברים חשובים יותר.

פלורה מאפשרת לך להישאר ממוקד לבד או עם חברים באתגרים קבוצתיים. זה חוסם אפליקציות מדיה חברתית, משחקים והתראות מסיחות דעת. תוך שימת לב למשימה, ישתול עץ וירטואלי באפליקציה.

התגמולים ליציאה מהטלפון כוללים אפשרות לשתול עצים דיגיטליים או שימוש ברכישות מתוך האפליקציה כדי לשתול עצים אמיתיים ברחבי העולם. Flora כולל גם אפשרות שתוכל להגדיר כך שכאשר אתה הורג עץ במשחק, אתה משלם כדי לשתול עץ אמיתי בעולם. התרחקות מהטלפון שלך גם חוסכת בסוללה, מה שהופך את חיי היומיום שלך לידידותיים יותר לסביבה.

5. Forest

אם אתה מחפש הרחבה שתעזור לך להשיג יותר בכל יום ולבנות הרגלים חיוביים, Forest עשוי להיות בשבילך. הכלי יכול לעזור לך לנצח את ההתמכרות לאינטרנט ולהפסיק את הדחיינות, כל זאת תוך כדי עשייה טובה לסביבה.

התוסף נועד להסיח אותך מאתרים ספציפיים למשך זמן מוגדר ולהתמקד במשימה שלפניך. כלי הפרודוקטיביות הפופולרי מאפשר לך לחסום אתרים מסיחים את הדעת וכולל אפשרות לבדוק את המדדים שלך כדי לראות אם השליטה העצמית שלך משתפרת.

עם Forest, אתה יכול לרשום אתרים שחורים כדי להישאר ממוקדים במחשב שלך. אתה יכול גם להוסיף את כל האתרים שאתה לא מחשיב כ”הסחות דעת” לרשימת ההיתרים ולגשת לאתרים המורשים מבלי להרוג את העץ שלך. כדי להשתמש בכלי, הוסף את התוסף לדפדפן שלך והגדר טיימר לשתילת עץ דיגיטלי. העץ גדל ככל שתמשיך לעבוד, אבל הוא ימות אם תפתח אתרי אינטרנט ברשימה השחורה.

Forest מאפשר לך להרוויח מטבעות וירטואליים בכל פעם שהעץ שלך גדל ללא הפרעה. אתה יכול לפדות את המטבעות לעוד מיני צמחים או לאפשר לעצים לעתיד לשתול עצים אמיתיים באפריקה שמדרום לסהרה.

לשתול עצים אמיתיים עם הרחבות דפדפן

שתילת עצים היא אחד הפתרונות הפשוטים ביותר לשינויי אקלים. החדשות הטובות הן שישנן מספר הרחבות המאפשרות לך לעשות טוב או לתמוך בסביבה.

מאמר זה מפרט הרחבות ואפליקציות המאפשרות לך לשתול עצים מבלי שתצטרך לצאת ולשתול אחד בעצמך פיזית. כל הפלטפורמות אותן כיסינו משתפות פעולה עם ארגוני נטיעת עצים כדי לשתול עצים אמיתיים על פני כדור הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top