myHerb

קנייה חכמה; כיצד למצות את המיטב מהקניות באייהרב

אייהרב נחשב לאתר המסחר האלקטרוני בין הגדולים בעולם, עם יותר מ-11 מיליון לקוחות פעילים, מעל 30,000 מוצרים, 8 מרכזי הפצה ו- 24 מיליון ביקורות. החנות מציעה מספר אפשרויות ייחודיות, שיוכלו להקל עליכם ברכישה הבאה או אפילו למלא את הכיס שלכם.

מי מאיתנו לא ביצע פעם רכישה באייהרב? אולי לא כולם, אבל כולם מכירים את השם. החברה iHerb מציעה להרוויח כסף במספר אפשרויות, ולהשתמש בכסף בשני דרכים (למשוך או לקנות). היכן מתחילים ואיך משתמשים בתכנית הזו? בואו נעשה סדר.

האפשרויות שדרכן ניתן להרוויח ב- iHerb: תוכנית התגמולים, כתיבת ביקורת, תוכנית השותפות, מענה על שאלון.

1. תוכנית התגמולים (Reward Program)

תוכנית התגמולים היא האפשרות הראשונה שאייהרב הציעה ללקוחותיה כדי להרוויח כסף, או להשתמש בקרדיט לרכישת מוצרים באתר. איך זה עובד? כל אדם שנרשם לאתר אייהרב, מקבל קוד ייחודי, אותו ניתן לראות בעמוד החשבון שלכם באתר. הקוד ההוא הוא אינו רק קוד קופון למען לקוחות אחרים. הקוד הוא מה שמאפשר לאייהרב לזהות שאתם הפניתם מישהו לרכוש. אין צורך לפרסם את הקוד שקיבלתם על שלטי חוצות וכל חור ברשת.

איך להשתמש בקוד בחכמה? השתמשו בסימן הבא:  זהו אייקון השיתוף. כל עמוד שתבקרו בחנות של אייהרב, תתקלו באייקון ההוא באזור העליון של המסך בצד שמאל או ימין (בהתאם לשפה שלכם).

לחיצה על אייקון השיתוף, בכל עמוד שתבקרו באייהרב – תחולל קישור. הקישור ההוא הוא הלינק שאותו אתם תרצו להפיץ ולפרסם, כדי לזכות בכספי תגמולים. על כל רכישה דרך הלינק שלכם תרוויחו 5% ממוצרים רגילים ו- 10% ממותגי הבית של אייהרב. כמו למשל המותג California Gold Nutrition, שהוא מותג בית של אייהרב והוא מזכה ב- 10% תגמולים.

כל פעם שתתבצע רכישה דרך הלינק שלכם, תקבלו הודעה על כך שהרווחתם X דולר. הרווח תלוי בעלות הרכישה שבוצעה. את כל הנתונים ניתן לראות בעמוד החשבון שלכם, תחת הקישור “תכנית התגמולים”. שם יוצגו כל הפניות שביצעתם והקרדיט שיש בידכם.

האם אפשר למשוך את הכסף שהרווחתי מהפניית לקוחות לאייהרב? כן. אולם ישנו תנאי אחד, עליכם להגיע ל- 100$ כדי שיהיה אפשר למשוך את הכסף, הישר לחשבון הבנק שלכם. יחד עם זאת, לא משנה מהו הקרדיט שלכם, גם אם לא הגעתם למכסה של 100$, תוכלו להשתמש בכספי התגמולים שלכם לביצוע רכישה באתר באייהרב.

חשוב לדעת: אם אתם מתכוונים לפרסם את הקישורים שלכם ברשתות החברתיות או בפלטפורמות אחרות. כדאי לכם ללחוץ על “קצר כתובת URL” ולשתף את הקישור המקוצר בלבד!. קישור ארוך לא ימשוך לחיצות, ידוע כי אנשים נוטים להיכנס לקישורים קצרים יותר, בעיקר כשמדובר בפרסום.

אפשרויות שיתוף:

  1. שיתוף בקלות מכל מקום באתר
  2. שיתוף עגלת הקניות שלכם
  3. מוצרים ממותגי הבית של iHerb
  4. ההזמנות שלכם בחירת הזמנה לשיתוף
  5. הביקורות שלכם בחירת ביקורת לשיתוף
  6. שיתוף מוצרים וקטגוריות
  7. שיתוף תוצאות חיפוש
  8. הרשימות שלכם, בחרו רשימה לשיתוף (מוצרים ששמרתם למועדפים)

האם יש מכסה לכמות שאפשר להרוויח? לא. סכום התגמולים הגבוה ביותר שמשתתף אחד הרוויח בשנת 2021: יותר מ-$870,000.

כיצד לוודא שהקישור שלי תקין?

כל קישור תגמולים אמור להסתיים ב- https://il.iherb.com/?rcode=YourCode (הקוד שלכם אמור להופיע בסוף הכתובת). אלא אם כן מדובר בכתובת שקיצרתם. כתובת מקוצרת תראה ככה: https://iherb.co/1SnDhtZ

האם אפשר להרוויח גם ללא הקישור?

כן. תוכלו להציע לקוראים שלכם למלא קוד קופון בסיום ההזמנה, כדי לזכות בהנחה. הקוד הוא אותו הקוד שקיבלתם בהתחלה. ובמקום להרוויח מהפנייה לקישור, תרוויחו מכך שמישהו מילא את קוד הקופון שלכם.

כמה כסף אפשר להרוויח?

ראו כמה תגמולים הלקוחות של iHerb קיבלו ב-2021:

סה”כ תגמולים לשנת 2021: יותר מ-50 מיליון דולר.
סכום ההמרה הכולל לשנת 2021: יותר מ-20 מיליון דולר.

2. כתבו ביקורות והרוויחו $1 עבור כל ביקורת

כתבו ביקורות על המוצרים שרכשתם ב-iHerb וקבלו תגמולים בסך $1.00 עבור כל ביקורת לאחר אישורה. ביקורות יכולות להיות חיוביות או שליליות. רק ודאו שהן אינפורמטיביות ככל האפשר. ככל שהן אינפורמטיביות ושימושיות יותר ללקוחות אחרים, כך הן יקבלו יותר לייקים (אתם תרוויחו תגמולים גם על לייקים על הביקורות שלכם).

שימו לב: תוכלו להרוויח תגמולים רק על מוצרים שהוזמנו לאחר 1 ביולי 2020.

כדי לשלוח ביקורות, יש לעבור אל הביקורות שלי. להנחיות נוספות בנושא רווח מביקורות, לחצו כאן.

ניתן להרוויח רק מביקורות על מוצרים שאתם רכשתם.

3. תוכנית השותפות (Affiliate Program)

כמו הרבה חנויות אונליין, גם אייהרב מציעה תוכנית שותפות. תכנית השותפות היא יותר רצינית משני האפשרויות הראשונות שהצגנו לעיל. קודם כל, על מנת להצטרף לתכנית שכזו יש צורך שיהיה ברשותכם אתר אינטרנט.

איך זה עובד?

מגישים בקשה באתר iHerb.

מה הדרישות להצטרפות?

iHerb משתפת פעולה עם מפרסמים כמו אתרי קופונים, אתרי נאמנות, אתרי תוכן, אתרים להשוואת קניות וכו’. נדרשת נוכחות דיגיטלית שיכולה להשתמש במעקב אחר סטטיסטיקות הקליקים של קישורים. בקשתכם כפופה לבדיקה ולאישור.

מהו גובה העמלה בה תזכו?

הזמנות יזכו בעמלה בסיסית בסך 5%. העמלה עשויה לעלות עבור שותפים נבחרים ובהתאם למוצרים שנמכרו.

כיצד אוכל להרוויח עמלה?

תרוויחו עמלה כאשר משתמש ילחץ על קישור השותפים המיוחד שלכם ויבצע רכישה. קישור רגיל שתעתיקו מאייהרב לא יזכה אתכם בכלום.

מהו ההבדל בין תוכנית התגמולים לתוכנית השותפות?

תוכנית השותפות כפופה לאישור של iHerb, בניגוד לתוכנית התגמולים בה כל אחד שנרשם לאתר יכול להשתמש. לאחר אישור הבקשה שלכם, תקבלו גישה לפלטפורמה (צד שלישי) אשר תכלול: מחולל קישורים, מדיה, תמונות וקופונים של אייהרב אותן תוכלו לפרסם ברחבי הרשת. בנוסף לכך, תוכלו לעקוב אחר הפריטים שנרכשו, אילו מוצרים זוכים ליותר כניסות ותקבלו גישה לסטטיסטיקה מפורטת, שתעזור לכם להבין את התנהגות הצרכן. על מנת להשתפר הלאה.

באופן כללי תוכנית השותפות היא יותר רצינית ומאפשרת גישה לכמות עצומה של מדיה, קופונים ותכנים לפרסום שתקבלו מאייהרב. בשני האפשרויות ניתן להרוויח כראוי אם פועלים נכון.

טיפים להעלאת הרווח מתגמולים ב- iHerb

  1. באתר אייהרב תוכלו לבדוק מהם המוצרים הנמכרים ביותר בארץ. כנסו לצפייה ברבי המכר. אם תדעו מה נמכר יותר, כך תוכלו לשפר את המכירות שלכם.
  2. דעו לאיזה קהל יעד לפנות, בצעו סקר שוק. בדקו היכן אנשים מחפשים תוספי תזונה ותפסו את העמדה. אם זה ברשתות החברתיות או באימייל.
  3. נסו לשווק את המוצר שאתם משתפים באופן מקצועי, ולא סתם לתת קישור. פרטו, לפחות בקצרה על היתרונות וספרו לחברים כיצד המוצר עזר לכם באופן אישי או לקרובים שלכם.
  4. נסו להתמקד במוצרי הבית של אייהרב כדי להרוויח 10%. רשימת מותגי הבית של אייהרב מופיעה כאן.
  5. אל תעשו ספאם, כלומר השתדלו לא לפוצץ את החברים שלכם בקופונים והנחות מידי יום ביומו. דעו מתי לגוון, חכו לזמן המתאים, נסו שיטות יצירתיות לפרסום. כתבו תוכן מעניין שיוביל לרכישה.
  6. עקבו אחר המבצעים והקופונים של אייהרב כדי לשלב את ההנחה יחד עם המוצרים שאתם משתפים.

יש לכם שאלות? נשמח לסייע לכם כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Click to access the login or register cheese
Scroll to Top